برای دومین سال متوالی نشان صنعت برترسبزکشوربه سیمان مازندران رسید

بمناسبت سی ونهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گرامیداشت ایام دهه فجر با حضور مدیر کل دادگستری استان ، پرسنل و کارکنان بزرگترین واحد تولیدی سیمان شمال کشور (سیمان مازندران- نکا) برگزار شد.
رئیس کل دادگستری مازندران در ویژه برنامه جشن پیروز ی انقلاب در جمع کارکنان سیمان مازندران در نکا ، بر استمرا فعالیت کارخانجات در استان تاکید کرد و گفت: اجازه تعطیلی کارخانجات تولیدی در مازندران داده نمی‌شود.

حجت الاسلام محمد علی تقوی فرد درمراسم جشن انقلاب سیمان مازندران اظهار داشت: کسانی که دارای یک اختیار مدیریتی هستند، در دوره مدیریت خود باید برای پیشبرد اهداف جامعه تمام توان و تلاش را به کار کیرند و نباید به دنبال چکاره بودن خود نباشند بلکه به دنبال چه کارهایی باید بکنند، که در دوران مدیریت خود بجا خواهند گذاشت باشند، زیرا تمام این اعمال، رفتار و کارهای ما نزد خداوند برای، مردم و انقلاب ماندگار خواهد ماند و این چیزی است که یک انسان با تقوا به دنبال آن است.

وی افزود: مدیران استان باید اقتصاد مقاومتی را یکی از اهداف خود قرار داده و با قاچاق کالا مبارزه و از تولید داخلی حمایت کنیم،

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان همیشه و هر زمان در خدمت تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بوده و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام می دهد و می‌کوشد تا کارخانجات به هیچ عنوان تعطیل نشوند، بلکه بتواند با حمایت‌های تمامی مسئولان کشوری و استانی بر استمرار فعالیت آنها تلاش کند.


در این مراسم مدیر عامل سیمان مازندران ضمن خیر مقدم به تشریح عملکرد این واحد تولیدی پرداخت.
دکتر حسین پور در ادامه به تبین نقش کارگران در انقلاب و عرصه تولید و توسعه کشور پرداخت و از انتخاب این صنعت بعنوان صنعت برتر سبز کشور خبر داد.
وی گفت : با توجه به رعایت استاندارد ها ورعایت اقدامات زیست محیطی ، ازسوی سازمان محیط زیست کشور برای دومین سال متوالی سیمان مازندران بعنوان صنعت برترسبز کشور انتخاب شد

در پایان این مراسم از تنی چند از پرسنل بخش های مختلف سیمان مازندران با اهدای هدایایی قدردانی شده است.
شایان ذکر است: ویژه برنامه جشن انقلاب سیمان مازندران با اجرای برنامه موسیقی محلی همراه بود

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *