پیام شهردار نکا در پی شهادت جانباز سر افراز مازندران شهید علمدار

صبح امروز در خبر ها آمده بود ،سید مصطفی علمدار جانباز ۷۰ درصد ساروی پس از تحمل مدت‌ها بیماری ناشی از جراحات شیمیایی، به شهادت رسید.
دکتر سید مهدی احمدی شهردار نکا درپیامی شهادت این جانباز دفاع مقدس را تسلیت گفت و آورده است:جانباز و مبارز نستوه شهید حاج سید مصطفی علمدار یکی دیگر از جانبازان پرافتخار دیار سلحشوران از خطه طبرستان به خیل دوستان شهیدش پیوست .


متن کامل پیام شهردار نکا به این شرح است…

“بسم الله الرحمن الرحیم”
(انا لله و انا الیه راجعون)

سرانجام پس از تحمل درد شیرین به جای مانده از دوران دلاورمردی، حماسه آفرینی و جانفشانی، یکی دیگر از جانبازان پرافتخار دیار سلحشوران از خطه طبرستان به ندای حق لبیک گفت و روح پر تلاطم و بی‌تاب ملافات با معبودش با عروجی آمیخته با صبر و باطنی سرشار از شهد شیرین شهادت به سوی عالم ملکوت پر کشید.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت حاج سید مصطفی علمدار جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران به خصوص دلباختگان مکتب شهادت در خطه طبرستان و خانواده این اسوه صبر و ایثار، برای روح ملکوتی شهید علمدار نیز از خداوند متعال افزایش روزافزون درجات را تمنا دارم.

سید مهدی احمدی
شهردار نکا

شایان ذکر است :مراسم وداع با پیکر مطهر شهید سید مصطفی علمدار دوشنبه ۹۶/۱۱/۱۶ بعداز نماز مغرب در مصلی نماز جمعه ساری ومراسم تشییع پیکر روز سه شنبه از ساعت ۹ صبح از مسجد جامع ساری برگزار میگردد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *