پیام دکتر سید احمد میری قلعه سری بمناسبت دهه فجر

پیام دکتر سید احمد میری قلعه سری ریاست هیت دوچرخه سواری استان مازندران بمناسبت سالروز طلیحه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آغاز ایام الله دهه فجر
???بسمه تعالی???

دهه فجر، عصاره ی آرمان های یک ملت است که تحت رهبری و ولایت رهبر فرزانه ی خود حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان تاختند و با تقدیم جان و مال خود با ظلم و بی عدالتی به مبارزه برخاستند.
آن روزهای پرشور انقلاب که فرزندان ملت در جای جای میهن عزیز و اسلامی برای برافراشتن پرچم اسلام و برپایی نظام اسلامی به پا خاستند، مکتبی را بنیان نهادند که داعیه دار گسترش عدالت در سراسر گیتی و پرچمدار ترویج و تبیین آموزه های اصیل اسلام و انقلاب است.
دهه فجر آرمان ملتی است که برای برپایی ارزش های اصیل خود قیام کرد و با نثار خون خود نهال انقلابی را آبیاری کرد که با گذشت سی و نه سال از طلوع آن، همچنان برای همه ی مردمِ آزاده و اصیل جهان، شایسته ی عزت و احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی است.
بر همه ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، عرصه های نوینی در جهان اسلام و نظام بین الملل گشوده است، کوشا بوده و تلاش کنیم.
اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته ی انقلاب و دفاع مقدس،شهدای والامقام مدافعان حرم، فرا رسیدن سی و نهمین بهار انقلاب و سالروز طلوع آفتاب ایمان و امید از پهندشت ایران اسلامی را به محضر مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) ، ملت قهرمان و شهیدپرور ایران تبریک عرض می نمایم.

سیداحمد میری قلعه سری

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. الله اعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *