آیت الله طبرسی :مسئولان ما مجدد مذاکره نخواهند کرد

امام جمعه ساری با اشاره به سیاه نمایی اخیر امریکا در موضوع لاشه موشک کذایی، هدف آن را زمینه چینی برای تحریم اقتصادی دانست و تاکید کرد: انها باید بدانند برحام بار دیگر قابل مذاکره نخواهد بود.
، آیت الله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه های این هفته با اشاره به نقشه ها و توطئه های شرق و غرب بر علیه انقلاب اسلامی از نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب، اقدامات آنان مانند تحمیل جنگ بر ملت تازه انقلاب کرده ایران، تحریم اقتصادی، به راه اندازی جنگ نرم، ایجاد و تجهیز داعش و روا داشتن تهمت تروریست به ملت ایران همواره با شکست همراه بوده است و خوشبختانه انقلاب ما در آستانه ۴۰ سالگی موجب وحشت دشمنان است و پرقدرت تر از گذشته به راه خود ادامه میدهد.

وی با اشاره به ایام رحلت حضرت فاطمه (س) و ارادت مردم مسلمان ایران به ایشان گفت: با وجود تبلیغات مسموم فضای مجازی برای تضعیف باورهای مردم به ویژه جوانان، شرکت نسل جوان در مراسم مذهبی ایام فاطمیه با شکوه بود و جوانان ما اعتنایی به تلاش های دشمنان ندارند.

آیت الله طبرسی یکی از توفیقات بزرگ انقلاب اسلامی در سالهای گذشته را همراهی مردم دانست و تاکید کرد: توقعی که از مسئولان ، رسانه ها و همه دارم اینکه در این سالها به اندازه کافی انقلاب اسلامی توصیف شده است و از این مراحل گذشته ایم، باید کارنامه چهل ساله انقلاب را بازگو کنید.

وی ادامه داد , اقدامات، فرصت ها، پیشرفتها، تنگناها و پسرفتها را با مردم بازگو کنید، مردم از کمبودها، معیشت، اشتغال و وضعیت اقتصاد ناراحت هستند اما انقلاب را رها نمی کنند و نظام را دوست دارند.

خطیب جمعه ساری با تاکید بر اهمیت حضور گسترده همگانی در راهپمایی ۲۲ بهمن گفت: عده ای قلیل که در دیماه به خیابانها امدند و آشوب کردند الان هم میخواهند ۲۲ بهمن را کم رونق کنتد اما مردم امام را دوست دارند و امام هم مردم را دوست دارند و همه پای انقلاب ایستاده اند.

آیت الله طبرسی با اشاره هشدار رییس قوه قضاییه برای قضات متخلف افزود: دستگاه اجرایی هم باید در این زمینه مشارکت فعال داشته باشد، سلامت اداری را باید جدی گرفت، دولت باید در ادارات انقلاب اداری برپا کند تا با تقویت سلامت اداری انقلاب را از تمام آسیب ها حفظ کنیم.

وی با ابراز تاسف از جنایات عوامل استکبار در یمن، افغانستان و دیگر کشورها، افزود: همانطور که رهبری انقلاب فرمودند اینها داعش را به افغانستان انتقال دادند تا حضور خود را توجیح کنند.

امام جمعه ساری دلیل سیاه نمایی اخیر امریکا در موضوع لاشه موشک کذایی را زمینه چینی برای تحریم اقتصادی به بهانه موشکی و افزودن موضوع موشک های دفاعی کشور به برجام دانست و تاکید کرد: انها باید بدانند برحام بار دیگر قابل مذاکره نخواهد بود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *