یادواره شهدای مدافع حرم و مسجد توفیق نکا

یادواره شهدای مدافع حرم و مسجد توفیق نکا با حضور مردم ومسئولان برگزارشد .
به گزارش نیکا خبر، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و فناوری مازندران در آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸ تن از شهدای مسجد توفیق و شهدا ی مدافع حرم و هفتمین شب شهادت شهید محمد معافی در نکا برلزوم پاسداشت حماسه آفرینی های ایثارگران تاکیدکرد .
حجت الاسلام والمسلمین حیدری در این مراسم که همزمان با شب شهادت حضرت زهرا با حضور مشتاقان خاندان عصمت و طهارت در مسجد توفیق نکا برگزار شده بود خاطرنشان کرد: شهدای ما در مکتب فاطمی درس ولایتمداری و عشق و دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت را آموختند و نگذاشتند دشمنان ازخدا بیخبر به حرم ائمه جسارت کنند .

این مقام مسئول در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و فناوری مازندران یاد آورشد: عزت ایران اسلامی مرهون مادرانی هست که با سیره فاطمی فرزندانی تربیت کردند که در دفاع از ولایت و جانبازی در راه دین میهن و ائمه هدی (ع) حتی از جانشان هم دریغ نمی نمایند .


حیدری گفت : برای کشورمان و مکتب تشییع این افتخار است که مادرانی دارد فرزندانشان را برای دفاع از اسلام ناب و حریم و حرم اززیر قرآن عبور میدهند و امروز ملت ایران اسلامی به این مادران می بالد که فرزندان آنها مایه آبروی اسلام و مکتب تشییع شدند .

وی به حماسه جان فشانی های شهدای ما در برابرگروهای تکفیری و داعش و نیز ایادی استکباری اشاره کرد و گفت : شهدای با افتخار ما در مکتب عاشورا آموختند که در راه خدا میهن و دین مبین اسلام از جان هم نباید دریغ کرد .

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به برپایی جشن های پیروزی انقلاب و تقارن آن با ایام فاطمیه خواستار حفظ حرمت این ایام و نیز اهتمام ویژه در بزرگداشت دهه مبارک فجر شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *