همایش و اجلاسیه با موضوع “ترویج نمازبا بهره‌گیری از ابزار فضای مجازی درنکا برگزار شد

همایش و اجلاسیه با موضوع ” ترویج نماز با بهره‌گیری از ابزار فضای مجازی” روز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن ماه در پژوهش‌سرای ابوریحان بیرونی نکا برگزار شد
به گزارش نیکا خبر ، رئیس ستاد اقامه نماز استان با بیان یانکه در سه سال اخیر، علاوه بر اجلاسیه ملی، یک پیش اجلاسیه در هر استان برگزار می‌شودخاطر نشان کرد با توجه به اینکه اجلاسیه امسال در بندر عباس برگزار شده است خاطر نشان کرد :یکی از عناصر مهم در عرصه فضای مجازی اصحاب رسانه و قلم هستند، افزود: عصر کنونی، عصر فضای مجازی است و اثر مهمی بر زندگی افراد بویژه جوانان دارد و می‌توان از این فضا نیز در راستای نماز و ترویج نماز استفاده بهینه و ارزشمندی داشت.
ابراهیمی درحاشیه همایش نماز در فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار ما تصریح داد: پویانمایی در رابطه با امر نماز را بسیار موثر و ادمین‌های کانال‌های خبری پرمخاطب می‌توانند تاثیر بسزایی را در این جهت داشته باشد.


ابراهیمی با بیان اینکه نماز از بسیاری از آسیب‌ها و چالش‌ها و فاصله طبقاتی و اقتصادی در جامعه جلوگیری خواهد کرد، افزود: اگر نماز، نماز باشد فرد به سمت حرام خواری، رانت‌خواری و دیگر مسائل و آسیب‌ها نخواهد رفت.

رئیس ستاد اقامه نماز استان با تأکید بر اینکه تنها ستاد اقامه نماز مسئولیت نماز را ندارد، همه افراد را در زمینه نماز مسئول دانست و افزود: بر مبنای این رسالت همه باید به این مسئله بپردازیم.
شایان ذکر است در پایان این همایش یکروزه از خادمان امر نماز در شهرستان نکا شامل بازاریان، دانش‌آموزان، دانشجویان، یاوران نماز، امامان جماعت مساجد و رؤسای ادارات تجلیل شده است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *