سردار بابایی:به برکت خون شهدا،جریان مقاومت درجهان فراگیر شده است+ تصویر

مراسم بزرگداشت سومین وهفتمین روز شهادت شهیدمدافع حرم محمد معافی با حضورمردم شهیدپرور، مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا درمصلای امام خمینی نکا برگزار شده است.
دراین مراسم که با حضور مسؤولان رده‌های مختلف استانی و شهرستانی درمصلای امام خمینی(ره) نکا برگزارشد بر ادامه راه این شهید والامقام و شهدای انقلاب تأکید شد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران سخنران این مراسم با اشاره به صبر و پایداری خانواده های شهدا خاطر نشان کرد : اگر نبود صبر و مقاومت خانواده معظم شهدا ، مقاومت به پیروزی نمی رسید .
اوگفت : جریان مقاومت برگرفته از انوار الهی است و برای همیشه در تاریخ اسلام تداوم خواهد داشت .


وی به موضوع توطئه های اخیر دشمنان خارجی و نیز فتنه های داخلی اشاره کرد و گفت : تا زمانی که مردم مسلمان در لوای پرچم توحید وحدت و انسجام داشته باشند نیرنگ های دشمنان بی اثر است .
فرمانده سپای کربلای مازندران در ادامه افزود :مردم ما درس مقاومت را از مکتب عاشورا گرفته اند و ذلت نخواهند پذیرفت.
سردار بابایی تصریح داد : تمام تلاش دشمنان برای مقابله با نفوذ انقلاب و اسلام در سایر کشور است و این در حالیست که جریان مقاومت در جهان فراگیر شده است .


شایان ذکراست :پاسدار مدافع حرم «محمد معافی» از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهل روستدای برگه شهرستان میاندرود است که ۳۰ دی ماه در جریان عملیات مستشاری و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه بر اثر درگیری با عناصر به جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال، واقع در دیرالزور سوریه به شهادت رسید.


شهید مدافع حرم “محمد معافی” ۳۱ سال سن داشت که از او دو فرزند ابوالفضل (هشت ساله) و حنانه (سه ساله) به یادگار مانده است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *