تجلیل از پزشکان ،پرستاران ،بهداشت یاران و مددجویان پرستارنکا

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا از برگزاری مراسم تجلیل از پزشکان، پرستاران ، بهداشت یاران و مددجویان پرستار بالینی بیمار در منزل خبر داد

به گزارش نیکا خبر ، حسین بریمانی ورندی بریمانی ورندی گفت: این مراسم با حضور حضرت آیت ا.. محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا ، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان، جمعی از پزشکان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان که با این نهاد همکاری دارند جهت تجلیل از نقش پرستار برگزار گردید.
وی در ادامه گفت: در شهرستان نکا بیش از ۶۰۰۰ نفر تحت حمات می باشند که از این تعداد ۱۲۰ نفر بیمار صعب العلاج و زمینگیر می باشند که نیازمند مراقبت می باشند و تلاش هایی نیز در جهت تسهیل در نگهداری این خانواده ها از سوی این نهاد انجام می شود از قبیل کمک هزینه نگهداری که در قالب ایزولایف به خانواده ها تحویل داده می شود.
بریمانی ورندی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از توجهات خیرین و مسئولین شهرستان گفت: بخشی از اعتبارات امداد مربوط به اعتبارات دولتی می باشد که محدود هم هستند و بخش اصلی اعتبارات جهت کمک به خانواده های نیازمند صدقات و کمک های مردمی می باشند که نیازمد مشارکت و مساعدت بیشتر مسئولین و خیرین در این بخش می باشیم.


حضرت آیت ا.. محمدی لائینی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات امدادگران کمیته امداد در باره نقش حضرت زینب (س) در واقعه کربلا مطالبی را بیان فرمودند و گفت: حضرت زینب (س) الگوی تمام پرستاران و التیام بخش درد بیماران می باشد بنا بر این اگر زحمتی برای بیمار می کشید اجر آن را از خداوند و حضرت زینب (س) بخواهید.
در پایان از پزشکان ، پرستاران شبکه بهداشت شهرستان که با این نهاد همکاری داشتند با یک لوح یادبود تقدیر بعمل آمد و به کلیه مددجویان شرکت کننده در مراسم سبد بهداشتی تحویل گردید.
روابط عمومی

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *