امروز سالروز تولد ندا آقا سلطان بود/ به قلم حسین شمسیان

امروز سالروز تولد ندا آقا سلطان بود. شاید تعجب کنید که چرا من به تولد ندا آقا سلطان می پردازم، اما اگر تاریخ را «آن گونه که بود» روایت نکنیم «آن گونه که دلشان می‌خواهد» روایت خواهند کرد.
ندا اگر زنده بود،امروز ۳۵ ساله بود.
اما در ۳۰ خرداد ۸۸ و در هنگامه آشوب های فتنه ۸۸ کشته شد.
خانواده اش روایت کردند که او علاقه‌ای به سیاست نداشت و اساسا از آن سر در نمی آورد.
زندگی و وقت خود را صرف موسیقی می‌کرد.
ساز می‌زد و ساز دلش را با آن کوک می کرد.
این همه معرفی آنها از ندا بود

روز حادثه یکی دو دوربین،این شهروند معمولی و خارج از هیاهو را همانند یک بازیگر فعال صحنه آشوب ها تعقیب می کرد. تعقیبی تا لحظه مرگ!

واقعا او ویژگی خاصی داشت!؟لیدر و سرپل بود!؟
مرگ او قرار بود جرقه ای باشد بر انبار احساسات و عواطف مردم،با این ادعا که«رژیم ندا را زد»!!
اما آیا واقعا در روزگاری که سران فتنه، فائزه و مهدی هاشمی و خیلی های دیگر راست راست راه میرفتند و مردم را به عصیان و آشوب دعوت می کردند،کشتن ندا اولویت اول نظام بود!؟ چندسال خون او به نظام نسبت داده شد ولی من هم در سال روز تولد او می نویسم #یادآر تا حقیقت یادمان نرود.

یادمان نرود «کاسپین ماکان»نامزد ندا ، کوتاه زمانی بعد از مرگ ندا،سر از تل آویو در آورد و به دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی شتافت!

یادمان نرود که ⛔️علی ربیعی ، همان که در لحظه اعلام پیروزی دروغین #میرحسین_موسوی شاد و بشاش پشت سرش ایستاده بود و تمام قد پروژه تقلب را ساپورت می کرد،حالا وزیر کار است!
یادمان نرود ⛔️«عباس آخوندی» مرد اول ستاد موسوی و مدعی سر سخت تقلب ، اکنون وزیر راه و شهرسازی است!
یادمان نرود که ⛔️«بیژن نامدار زنگنه» نماینده ویژه موسوی در انتخابات اکنون وزیر نفت است!

حالا بهتر معلوم می شود که چرا باید ما هم هشتگ #یادآر را دنبال کنیم تا معلوم شود کاسبان خون ندا چه کسانی هستند.
از کاسپین ماکان تا وزرایی که سیبیل در سبیل دورهم می‌نشینند و با ادای آزادی خواهی و روشنفکری هنوز هم از رفع حصر سخن می‌گویند!
ندا قرانی جاه‌طلبی موسوی شد
زیر پای وزرای دولت روحانی قربانی شد اما خونش را به گردن بسیجی‌ها انداختند و از جنازه اش قهرمان ساختند!

#حسین_شمسیان

امروز سالروز تولد ندا آقا سلطان بود. شاید تعجب کنید که چرا من به تولد ندا آقا سلطان می پردازم، اما اگر تاریخ را «آن گونه که بود» روایت نکنیم «آن گونه که دلشان می‌خواهد» روایت خواهند کرد. ندا اگر زنده بود،امروز ۳۵ ساله بود. اما در ۳۰ خرداد ۸۸ و در هنگامه آشوب های فتنه ۸۸ کشته شد. خانواده اش روایت کردند که او علاقه‌ای به سیاست نداشت و اساسا از آن سر در نمی آورد. زندگی و وقت خود را صرف موسیقی می‌کرد. ساز می‌زد و ساز دلش را با آن کوک می کرد. این همه معرفی آنها از ندا بود. روز حادثه یکی دو دوربین،این شهروند معمولی و خارج از هیاهو را همانند یک بازیگر فعال صحنه آشوب ها تعقیب می کرد. تعقیبی تا لحظه مرگ! واقعا او ویژگی خاصی داشت!؟لیدر و سرپل بود!؟ مرگ او قرار بود جرقه ای باشد بر انبار احساسات و عواطف مردم،با این ادعا که«رژیم ندا را زد»!! اما آیا واقعا در روزگاری که سران فتنه، فائزه و مهدی هاشمی و خیلی های دیگر راست راست راه میرفتند و مردم را به عصیان و آشوب دعوت می کردند،کشتن ندا اولویت اول نظام بود!؟ چندسال خون او به نظام نسبت داده شد ولی من هم در سال روز تولد او می نویسم #یادآر تا حقیقت یادمان نرود. یادمان نرود «کاسپین ماکان»نامزد ندا ، کوتاه زمانی بعد از مرگ ندا،سر از تل آویو در آورد و به دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی شتافت! یادمان نرود که علی ربیعی ، همان که در لحظه اعلام پیروزی دروغین #میرحسین_موسوی شاد و بشاش پشت سرش ایستاده بود و تمام قد پروژه تقلب را ساپورت می کرد،حالا وزیر کار است! یادمان نرود «عباس آخوندی» مرد اول ستاد موسوی و مدعی سر سخت تقلب ، اکنون وزیر مسکن است! یادمان نرود که «بیژن نامدار زنگنه» نماینده ویژه موسوی در انتخابات اکنون وزیر نفت است! حالا بهتر معلوم می شود که چرا باید ما هم هشتگ #یادآر را دنبال کنیم تا معلوم شود کاسبان خون ندا چه کسانی هستند. از کاسپین ماکان تا وزرایی که سیبیل در سبیل دورهم می‌نشینند و با ادای آزادی خواهی و روشنفکری هنوز هم از رفع حصر سخن می‌گویند! ندا قربانی جاه‌طلبی موسوی شد. زیر پای وزرای دولت روحانی قربانی شد اما خونش را به گردن بسیجی‌ها انداختند و از جنازه اش قهرمان ساختند!

A post shared by حسین شمسیان (@h_shamsian) on


@alinaghizadehbajestan

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *