شهردار نکا طی پیامی شهادت مدافع حرم محمد معافی را تسلیت گفت

شهردار نکا طی پیامی شهادت مدافع حرم محمد معافی را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و خانواده آن شهید والا مقام تسلیت گفت.
متن کامل پیام دکترسید مهدی احمدی شهردار نکا بشرح ذیل می باشد
بسم رب الشهداء و الصدیقین
راه شهیدان، راه عزت، غیرت، ایستادگی و سربلندی است.
پل شهادت،اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند. شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.
بار دیگر یکی از جاماندگان قافله شهدا و هم تبار عاشورائیان به دست گروهک درنده‌خوی داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سید الشهداء(ع) درملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی متنعم شد.
شهادت پاسدارو رزمنده سرافراز شهید محمد معافی مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت را به پیشگاه مقدس آقا امام زمان (عج )مقام معظم رهبری، ملت شریف اسلامی ایران و خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.
ازخداوند،عاجزانه مسئلت می‌کنیم تا نتیجه این دلاور‌مردی‌ها و رشادت‌ها را نابودی کامل عناصر خودفروخته و خودسر داعش قرار دهد و پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) هر چه زودتر محقق شود.
رسالت دینی، میهنی ماست که همیشه قدردان شهیدان و خانواده‌های معظم شهدا باشیم .
سید مهدی احمدی شهردار نکا

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. قدرت باقری قلعه سری در گفت:

    «نامه ای به شهدای مدافع حرم »
    سلام بر شهدای حرمین، حافظان دین اسلام. شما رشد یافته در مکتب امام راحل هستید که از لاله های سرخ دفاع مقدس بیرون آمدهاید؛ شما قهرمانان، شهید ملی ثبت شدهاید؛ ایمان دارم شما بلندقامتان تاریخ دراین مجلس به عنوان میزبان حضور دارید؛ و بوی عطر حرمین جاریست. به شما قول میدهیم پرچم برافراشته شما هرگز بر زمین نماند و قله های موفقیت را یکی یکی فتح نماید و آنقدر راهتان را ادامه میدهیم تا غرب از اسلام هراسی به اسلام پرستی هدایت شود و شیطان بزرگ رسوا و خاموش گردد. و منشور عدالت اسلامی در سازمان ملل نهادینه گردد.
    روحتان شاد ویادتان گرامی باد

    قدرت باقری قلعه سری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *