پیام تسلیت دکتر میری در پی شهادت شهیدمعافی

پیام تسلیت دکتر سید احمد میری رئیس هیئت دوچرخه سواری استان مازندران به خانواده پاسدار سر افراز و شهید مدافع حرم محمد معافی .
بسم رب الشهداء و الصدیقین”

شهادت، تجلی حیات دوباره و دیگر باره مردانی است که عشق را در الهی‌ترین طبق اخلاص و فراتر از همه تصورات زمینی با دیدگان عشق به قرب الهی و پرواز آسمانی می سرایند و می خوانند، شهادت سرچشمه کمال است، آن گاه که در بستری از تعهد و جاودانگی رخ می‌نمایاند، شهادت شکوه لایتناهی باورهای عمیقی ست که در سیره خویش معرفت دینی را مزین ساخته است.
شهادت پاسدار دلاور “محمد معافی” شهید مدافع حرم از شهرستان نکا که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و در نبرد با گروهک تکفیری و حامیان آنان به لقاح حق نائل شد فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید .

بی شک مبارزه بی امان با ریخته شدن این خونهای پاک ، شتابی مضاعف خواهد گرفت و با نابودی کامل این جریان ضد انسانی انتقام خون شهیدان حرم و هزاران انسان بی‎گناه از تروریست های تکفیری گرفته خواهد شد.
شهید والامقام ، “محمد معافی” فرزندی برومند از خاک ایران اسلامی و شهرستان نکا به پاس شناخت عمیقش از مبانی اعتقادی و اسلامی ، شایسته آن گشت تا پاسدار پیام آزادگی و ظلم ستیزی باشد و ندای پاسداری از حرم زینب (س) را در گوش تاریخ با خون رنگین و پاکش فریاد کند.
اینجانب، از خداوند منان غفران الهی و همجواری روح مطهر آن شهید والامقام با ائمه اطهار و صبر و سلامتی را برای بازماندگان شریف مسئلت می نمایم. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

سید احمد میری قلعه سری

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *