عیسی قاسمی: کسب رتبه ی بیستم امور اجتماعی مازندران درحوزه ی اعتیاد

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از کسب رتبه ی بیستم در حوزه ی اجتماعی در بحث اعتیاد در مازندران خبر داد .
عیسی قاسمی طوسی در جلسه هم اندیشی کارشناسان امور اجتماعی فرمانداری های استان که در مجتمع شهید شهریاری چاکسر محمودآباد برگزار شد ، با بیان اینکه مازندران رتبه ی بیستم در بحث اعتیاد در کشور را داراست ، اظهار کرد : در حوزه ی مواد مخدر و اعتیاد از رتبه ی دوم به رتبه ی بیستم رسیده و در حال حاضر وضعیت بهتری در این حوزه مازندران دارد .
وی افزود : دولت تدبیر و امید ، رویکرد مطلوبی به مقابله با آسیب های اجتماعی دارد و اعتبارات مناسبی را برای این مهم اختصاص داده است .
قاسمی طوسی از ۵ حوزه ی مهم که الویت اول امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران است خبر داد و گفت : حوزه ی اعتیاد ، طلاق ، حاشیه نشینی فساد ، فحشا و مناطق حاد و بحرانی از الویت های کاری امور اجتماعی بوده که اسناد آن در استان تنظیم شد.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به اینکه سند نشاط اجتماعی برای توسعه امور اجتماعی در حال تدوین است، بیان کرد: برای ارتقای نشاط اجتماعی و افزایش امید و اعتماد در جامعه نیاز به چراغ راه و تدوین سند نشاط اجتماعی داریم که با بهره گیری از دیدگاه های نخبگان ، صاحب نظران و مشارکت دستگاه های ذیربط محقق می شود.
وی در پایان با توجه به اینکه باید برنامه های غنی و موثر فرهنگی برای جامعه تدارک ببینیم ، خاطر نشان کرد : کارشناسان مسائل اجتماعی باید موضوعاتی همانند طلاق و اعتیاد را تحلیل کرده و این نتایج را به فرمانداران خود داده تا مورد بررسی و اجرا در سطح شهرستان قرار گیرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *