حضور چهار رزمی کار نکایی در سمینار آسیایی ساواته

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا از حضور چهار ورزشکار رزمی در سمینار آسیایی ساواته خبر داد و گفت: این جوانان ورزشکار در دوره‌های آموزشی دوروزه در این سمینار شرکت دارند.
مجتبی رضایی اظهار کرد: سمینار آسیایی ساواته یا همان بوکس فرانسوی از جمله سمینارهای بین‌المللی است که از روز گذشته ۲۱ دی‌ماه آغاز و امروز ۲۲ دی‌ماه هم در البرز در حال برگزاری است.
وی افزود: محمد شعبانی‌درزی‌کلایی به‌عنوان مسؤول ساواته شهرستان نکا و حسن محمدی‌آکردی، عرفان محمدی و محسن شبستانی از ورزشکاران این رشته در شهرستان نکا در این دوره از سمینار شرکت کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نکا با اعلام اینکه این برنامه و سمینار ویژه آموزشی بدون شک به ارتقای سطح دانش مربیان و ورزشکاران کشورمان کمک خواهد کرد، یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در رشته‌های ورزشی همواره موجب ترقی و رشد ورزشکاران بوده است و این دوره هم قطعاً پیامدهای خوبی به همراه دارد.
رضایی ادامه داد: سمینار فنی و مربیگری ساواته به‌طور مجزا در دو بخش آقایان و بانوان روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه با تدریس مدرس مجرب فرانسوی برگزار می‌شود.
سابان ذکر از سوی روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، رئیس ایرانی کنفدراسیون ساواته آسیا و عضو هیأت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ساواته افتتاح دبیرخانه این کنفدراسیون و آکادمی بین‌المللی ساواته را از جمله برنامه‌های حاشیه سمینار ساواته در ایران عنوان کرد.
حمیدرضا حصارکی گفت: با دعوت از مسؤولان بلندپایه فدراسیون جهانی ساواته در استان البرز و در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت که مهم‌ترین آن افتتاح دبیرخانه کنفدراسیون آسیا، برگزاری سمینار آموزشی بین‌المللی و متعاقب آن گشایش آکادمی بین‌المللی ساواته است.
وی اظهار کرد: با توجه به امکانات موجود مثل خوابگاه، هتل و سالن تمرین در آینده میزبان کشورهای مختلف برای برپایی اردوی تمرینی در این کمپ خواهیم بود.
حصارکی افزود: «ژیل لودویگو» نایب رئیس فدراسیون بین‌المللی ساواته، «ژوئل دومژ» رئیس فدراسیون ساواته فرانسه و نایب رئیس کنفدراسیون اروپا، «ژان پاسکال سانتورو» مدرس بین‌المللی از فرانسه به همراه تعدادی از رؤسای فدراسیون‌های کشورهای آسیایی و اروپایی طی روزهای ۱۷ تا ۲۲ دی مهمان ویژه ما هستند.
عضو هیأت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ساواته گفت: این افراد، علاوه بر شرکت در این مراسم دیدارهایی هم با رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و مسؤولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان خواهند داشت.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *