منبعد درخواست انشعاب آب شرب از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می گیرد

مدیر آبفار شهرستان از آغاز واگذاری خدمات۲۲ گانه به مشترکین و متقاضیان انشعاب آب شرب روستاهای تحت پوشش سطح شهرستان از طریق دفاتر پیشخوان دولت خبرداد.

به گزارش نیکا خبر ، مدیر آبفار شهرستان نکا با اعلام این خبر گفت : در راستای تحقق برنامه های دولت الکترونیک و خدمات مطلوب به مشترکین و کاهش مراجعات و سرعت بخشیدن به پاسخگویی به مشترکین خدمات فوق از طریق پرتال و وب سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران آماده ارائه خدمات الکترونیکی از طریق دفاتر پیشخوان دولت میباشد که در این راستا جلسه توجیهی با حضورنمایندگان دفاتر پیشخوان دولت سطح شهرستان وکارشناسان استانی در مورخ ۱۳/۸/۱۳۹۶ در این شهرستان برگزار گردید.
الیاس صحراگرد مهمترین خدمات دفتر پیشخوان در خصوص در خواست آب را واگذاری انشعاب-پاسخ به استعلامات-تغییر کاربری انشعاب -تغییر مشخصات- تغییر ظرفیت قراردادی-تغییر قطر انشعاب-تفکیک کنتور-تغییر مکان وسایل اندازگیری -آزمایش کنتور-فروش اب با تانکر -پرداخت صورتحساب و……می باشد.
مدیر آبفار شهرستان نکا در پایان ابراز امیدواری نمود که با اجرای این طرح بخش اعظم از مشکلات و مراجعات روستائیان بدلیل فاصله روستا تا شهر کاهش می یابد و انشاء الله خدمات بهتر و کامل تری ارائه خواهد شد.

((روابط عمومی امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نکا ))

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای رئیس اداره آب وفاضلاب روستائی نکا!!سلام
    نصیحت دوستانه!!باارباب رجوعان متقاضی انشعاب که بشمامراجعه میکنندبرخوردمشکا گشایانه داشته باشید!!نه که ماشین ورباط مجری بخشنامه هاباشید!
    ازخصوصیات بارزیک مدیربروزخلاقیت ازخودنسبت به امورمراجعینست!که متاسفانه درجنابعالی ندیدیم!!
    وسفارش مهمتراینکه!درامورات روزمره تان اندکی
    نسبت به ایثارگران بادیداولویت وحداقل مساعدت بنگرید!البته هرگزانتظارخلاف قانون راازشماندار ند!بلکه اندکی مساعدت!!
    ساختمانتون که بالارفتن ازپله هایش کارپهلوانان هست!!بقیه اش بماند!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *