برابرتصمیم كميسيون نظارت بر بازار نکا ،یکشنبه بازار جمعه بازار می شود

شهردار نکا در شورای اداری که با حضور نایب رییس شورای اسلامی شهر و مسئولین واحد های شهرداری در دفتر کارش برگزار شد گفت : شهری ایده ال در شان شهروندان نکایی خواهیم ساخت

به گزارش نیکا خبر ،سید مهدی احمدی خاطرنشان کرد : با برنامه ریزی در حوزه های عمرانی و خدماتی و فضای سبز بارویکرد احداث مبلمان شهری و زیباسازی انشاالله بتوانیم در راستای شهر ایده آل گام موثری موثری برداریم

دکتر احمدی گفت هم اکنون عملیات پیاده رو سازی خیابان شهرداری و خیابان علمیه با درخت کاری ، نصب صندلی و سطل زباله ، نورپردازی در حال انجام میباشد
در این جلسه شهردار نکا اعلام داشت : با توجه به مصوبه كميسيون نظارت بر بازار نكا، يكشنبه بازار نكا، امروز يكشنبه ۲۴ دی ماه، آخرين روز خود را تجربه می‌كند و از ۲۵ دی ماه، يكشنبه بازار به جمعه‌بازار تغيير پيدا می‌كند.

شهردار نکا تقویت بازار را یکی از موارد مهم در توسعه و رونق شهری می‌داند و در این راستا با برنامه‌ریزی انجام شده، تغییر بازار هفتگی از یکشنبه به جمعه را در دستور کار قرار داده و شنیده‌ها حاکی از آن است که برنامه‌ریزی برای احداث یک پل جدید بر روی نکارود برای تقویت بازار در دست انجام و برنامه‌ریزی است.

او گفت :شهروندان نکایی علاوه بر خرید از یکشنبه‌بازار امروز در نکا از جمعه همین هفته می‌توانند بازار جمعه‌بازار را تجربه کرده و به نوعی جمعه‌بازار نکا از تاریخ ۲۹ دی ماه رسماً آغاز می‌شود.

دکتر احمدی تصریح داد : در کنار توجه به بازار و برنامه‌ریزی در این حوزه، زیباسازی شهری هم از دیگر برنامه‌های شهرداری است که این مهم هم با قوت در دست انجام است.

وی کاشت گل‌های فصلی در میادین و بلوارهای سطح شهر، بهسازی معابر و خیابان‌ها و نورپردازی‌های مختلف از جمله فعالیت‌های انجام شده از اواخر مهرماه سال جاری را به نوعی تلاش برای توسعه شهری در نکا تعطیل‌پذیر نیست.

او گفت :در این بین ساماندهی آرامستان نکا از جمله دغدغه‌های مهم شهروندان و اهالی خیابان آرامگاه بوده است که این مهم نیز با برنامه‌ریزی مدون توسط شهردار و تیم کارشناسی و با همت کارگران در دست انجام است و حصارکشی‌های مختلف این آرامگاه که در درون شهر واقع شده است؛ در دست انجام است.
برداشت تراشه تپه بالای آرامستان برای جانمایی غسال‌خانه به عنوان یک نیاز مهم برای شهر نکا، هم از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این مدت بوده است که با برداشت تراشه تپه بالای آرامستان، جانمایی غسال‌خانه اجرایی می‌شود.

شایان ذکر است : افتتاح و بهره‌برداری از سد لاستیکی نکا، احداث پل ۳۰ متری و آزادسازی مسیر ۳۰ متری، تجهیز کارخانه آسفالت، احداث پارکینگ طبقاتی، ساماندهی ورودی شهر نکا، ساماندهی آرامستان، اجرای طرح ممیزی املاک و ابنیه شهری، اجرای پایش تصویری، افزایش فضای سبز شهری، احداث ساختمان اداری شهرداری نکا و توجه به تفکیک و کمپوست زباله، از جمله برنامه‌های مهم ۱۴ گانه شهرداری نکا در بدو ورود به این شهر اعلام شده است.برنامه‌های ۱۴ گانه‌ای که یکی پس از دیگری در حال انجام است تا شاهد رونق و توسعه بیشتر در حوزه شهری نکا باشیم.
همچنین یاد آور می شود :ساماندهی رودخانه نکا، طرح دریا و طرح توسعه قرمرض هم از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار توسط شهردار نکا اعلام شده است که با قوت در دست انجام و پیگیری است.
قابل ذکر است :شهردار نکا از همان ابتدای حضور در شهرداری نکا با تنظیم و ابلاغ منشور ده‌گانه شهرداری نکا همه کارکنان و دغدغه‌مندان را ملزم به رعایت این منشور کرده است.
وی معتقد است :تکریم ارباب رجوع، نظافت و پاکیزگی، تعهد و مسئولیت پذیری، پاک دستی، پاکدامنی، نظم و انضباط، رعایت سلسله مراتب اداری، سرعت همراه با دقت در انجام کار و مدیریت هزینه و رعایت صرفه و صلاح شهر، باید بعنوان منشور ده‌گانه شهرداری نکا باشد تا با رعایت این منشور و تلاش برای هم‌افزایی، برای سازندگی و توسعه شهری نکا اقدام شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *