جوابيه روابط عمومي فرمانداري نكا درباره درج یک خبر در پایگاه خبری نیکاخبر

در پي درج مطلبي با عنوان (بازخواني يك گزارش /سنگر همچنان بي آب است ) در پايگاه خبري نیکاخبر ،روابط عمومي فرمانداري نكا جوابیه ای صادر کرد.

سردبير محترم پايگاه خبري نيكاخبر

سلام عليكم

در پي درج مطلبي با عنوان (بازخواني يك گزارش /سنگر همچنان بي آب است ) در آن پايگاه خبري نكات زير بعنوان جوابيه روابط عمومي فرمانداري نكا ارسال ميشود انتظار مي رود مطابق قانون مطبوعات در همان سايت با همان كيفيت جهت تنوير افكار عمومي درج گردد.

•براي حل مشكل آب روستاي سنگر از توابع دهستان استخرپشت بخش هزاجريب در كميته برنامه ريزي شهرستان به رياست فرماندار از اعتبارات بودجه سال ۹۶ صد ميليون مصوب شد وتاكنون ۷۵ ميليون تومان تخصيص يافت و بزودي عمليات اجرايي آن توسط دستگاه مربوطه آغاز مي شود. در ضمن يادآور ميگردد مشكل آب شرب معضل بخش عظيمي از روستاهاي بالا دست بوده و دولت محترم تلاش مي كند با اجراي مجتمع هاي آبرساني و تخصيص اعتبار از منابع ملي مشكلات را درسالهاي آتي به طور كامل رفع كند.

•ديدار فرماندار با خانواده هاي محترم شهدا و جانبازان به صورت منظم در دستور كار بوده و شخص فرماندار ، معاون و بخشداران در شهر و روستاها به طور مستمر از خانواده محترم شهدا و جانبازان ديدار ميكنند كه در بعضي از مواقع بدليل عدم همراهي عكاس يا روابط عمومي امكان درج عكس در سايت وجود ندارد .

•عدم توجه به روستاها از سوي فرمانداري كذب ديگري است كه در آن گزارش آمده است . به طوريكه بخش اعظمي از اعتبارات شهرستان در سالجاري در مناطق هزارجريب تعلق گرفته است يا فرماندار سعي ميكند به عناوين مختلف شخصاً از روستاهاي شهرستان سركشي كند بعنوان مثال فقط در نه ماهه سال ۹۶ در۹۰% روستاهاي شهرستان حضور يافته است. ضمناً از سوی فرماندار محترم، با برنامه ریزی صورت گرفته تا بخشداران به اتفاق مدیران دستگاههایی اجرایی ضمن سرکشی از روستاها مشکلات آنها را نیز حل و فصل نمایند.

•در پي خسارت وارده پس از طوفان به بعضي از روستاهاي بالا دست فرمانداري از طريق ستاد حوادث پيگيريهايي داشته بطوريكه در ابتدا ۳۷۵۰ متر مربع ورق فلزي بين خسارت ديدگان توزيع و خسارت دیدگان براي تسهيلات به بانكها معرفي شدند و اكنون منتظر كمكهاي بلاعوض از طريق ستاد حوادث هستيم تا بين خسارت ديدگان توزيع شود.

•از ۶۷ واحد صنعتي واقع در شهرك صنعتي نكا ۲۹ واحد فعال ۱۸ واحد غيرفعال و ۲۰ واحد در دست اجرا است كه در آن گزارش آمار ناصحيح وارد شده است . فرمانداري و مجموعه دستگاه دولتي همه تلاشش را براي فعال سازي و رونق توليد در واحدهاي مذكور به كار گرفته به طوري كه سال گذشته حدود ۳۰ ميليارد تومان تسهيلات از سوي واحدهاي صنعتي نكا براي از سرگيري فعاليت دريافت شد و اين نوع تسهيلات امسال هم ادامه دارد. همچنين در سال جاري ميليارد ها تومان براي اشتغال روستايان در نظر گرفته شده است.

•در حال حاضر هيچ فردي بعنوان مشاور در فرمانداري فعاليت نميكند و همه مديران دستكاههاي اجرايي و پرسنل فرمانداري مشاوران فرماندار بوده و فرماندار به آنها اعتماد كامل دارد.

•با تعامل و همکاری میان مجموعه مدیران شهرستان و امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، طی سالهای اخیر تاکنون نتایج خوبی را برای شهرستان در پی داشت. از جمله می توان به تکمیل پروژه های بزرگ و نیمه تمام شهرستان طی این مدت مانند سد گلورد،پل ورودی شهر ،آسفالت راههای روستایی هزارجریب ،پروژه های مسکن مهر،طرح های هادی روستایی،تکمیل و راه اندازی واحدهای بهداشتی و درمانی ،مکانیزه نمودن کشت محصولات کشاورزی ،گازرسانی به منطقه هزارجریب،روشنایی کمربندی و….. اشاره نمود.

در پايان لازم است به سردبير آن پايگاه خبري توصيه شود مطالب را بر اساس مستندات و بدور از انگيزه هاي شخصي و جناحي در سايت خود درج نمايند تا مانع تشويش اذهان عمومي گردند.

روابط عمومي فرمانداري نكا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *