ای قدس ما میاییم/ به قلم رضا آزادی کناری

بسم الله الرحمن الرحیم
ای قدس ما میاییم
در ۱٧ نوامبر سال ۱٩۱٧ میلادی بالفور وزیر خارجه وقت دولت استعمارگر و ظالم وقت جهان یعنی بریتانیا طی اعلامیه ای موضع مثبت دولتش را برای ایجاد خانه ملی برای یهودیان در سرزمین فلسطین اعلام و از آن زمان به بعد بی ثباتی، جنگ و خونریزی را در سرزمین مسلمانان تحمیل و چه مصیبتهایی را برای مردم ساکن منطقه ببار آورد.
اکنون که ٧٩ سال از آن حادثه ننگین و دردناک میگذرد تاریخ گواه فداکاریهای عده ای و خیانتهای عده ای دیگر نسبت به قبله اول مسلمین و حق حاکمیت ملت مظلوم فلسطین می باشد.
تقریبا در سالگرد صدور اولین اعلامیه تجاوز، رئیس دولت مستکبر جهان یعنی امریکا که دستانشان به خون مظلومین در سوریه ، لبنان ، عراق ، یمن ، بحرین و … ملتهای بیگناه آلوده است اعلامیه دوم مبنی بر انتقال سفارت امریکا به قدس شریف توسط رئیس جمهور این کشور صادر و پرونده سیاسی فلسطین را برای همیشه مختومه کرد.
امروز بر همه مسلمانان لازم است به هر طریق ممکن از حیثیت دینی و سیاسی امت اسلامی بدور از هر ملیت ، مذهب و نژاد دفاع نمایند. همچنانکه دواعش این تروریست های دست ساخته صهیونیستها را در سوریه و عراق تار و مار نمودند طومار خبیث صهیونیستهای متجاوز را برای همیشه در هم بپیچند.
در پایان اینجانب به سردار سر لشگر سلیمانی مالک اشتر علی زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی اعلام میکنم بنده با پسرم و دوستان هم عهد انقلابیم آماده عزیمت به فلسطین برای جهاد با دشمنان متجاوز در کنار رزمندگان فلسطینی برای حفاظت از قدس شریف هستیم.
رضا آزادی کناری .
فریدونکنار . مازندران . ٩۶.٩.۱۶

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *