ازمقام شامخ شهدای والا مقام محله دو گنبدان نکا تجلیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل در مراسم گرامیداشت ۱۵ شهید محله دوگنبدان و پنج شهید مدافع حرم نکا با محوریت شهید مذافع حرم عبدالرحیم فیروز آبادی در مسجد این محله بر ضرورت تداوم راه شهدا تاکید کرد .
به گزارش نیکا خبر ، دراولین یادواره ۱۵ تن ازکبوتران خونین بال محله دو گنبدان و پنج شهید مدافع حرم نکا که به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران “پایگاه شهید فیروز ابادی ” و پایگاه مقاومت بسیج برادران “حضرت آیت الله خامنه ایی ” هیت امنا مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل این محله در سالروز شهادت شهید مدافع حرم حاج عبدالرحیم فیروز آبادی سرهنگ مرتضی رمضانی خاطرنشان کرد :همه ما مدیون جان فشانی های شهدای مدافع حریم و حرم هستیم که امنیت و اقتدار را برای میهن ما به ارمغان آوردند .

او از یادواره شهدا بعنوان کلاس درس بصیرت آموزی یاد کرد و گفت : شهدا ما ولایتمداری را به ما آموختند نکند فردا روز به آرمانهای آنان خیانت شود .
وی پاسداشت خون شهدا را بعنوان یک راهبرد فرهنگی و ضرورت در اجتماع برشمرد و در ادامه تصریح داد : سیره شهدای ما برگرفته ازآموزهای دینی و اطاعت از فرمان ولی زمانه است باید در کلاس زندگی خودمان به فرزندانمان منش و سیره شهدا بدرستی معرفی گردد.


این مقام نظامی در شهرستان بابل به عدم حضور مدیران و مسئولان در برنامه های فرهنگی موضوع شهدا انتقاد کرد و گفت :کجایند مسئولان شهرستانی ؟ چرا در یادواره های شهدا نمی توان آنها را مشاهد کرد مدیران باید با حضور دراین برنامه ها و کلاس های بصیرت آموزی شرکت نمایند تا با مشکلات مردم آشنا شوند و خدمات رسانی مناسبی ارائه دهند

وی در پاسخ به ظهارات اخیر ترامپ در خصوص اعلام قدس بعنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل گفت : با این اقدام سرکرده استکبار منطقه نا امن خواهد شد و جهان اسلام باید هوشیار باشند گرچه اسرائیل خود رسمیت ندارد چه رسد تا پایتختی در سرزمینی که متعلق به فلسطینهاست متعلق به جهان اسلام است بنا کند انتفاضه دیگری در جهان شکل خواهد گرفت و وعده الهی نزدیک است وانشاالله وبزودی شاهد نابودی این غده سرطانی ازپیکره آسیا خواهیم بود جهبه مقاومت پرشور تر ازگذشته مراقب باشد تا این اقدام غلط از سوی دشمنان اسلام با هدف غصب مسجد الاقصی صورت نگیرد .

نیکا خبر : این مراسم یک حاشیه سوال برانگیز هم داشت اینکه علی رغم ارسال دعوت نامه رسمی به تمامی دستگاهای اجرای شهرستان ، مدیران و کارکنان دولتی توفیق حضور در این مراسم را نداشتند.فرماندار محترم هم دردقایق پایانی توانستند از فیض حضور در مراسم بهرمند شوند!

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *