نخستین مدال جهانی مازندران در رشته آرنیس به گردن سمانه اتحاد

دشت نخستین مدال جهانی مازندران در رشته آرنیس/سمانه نقره ای، یادگار شهید جهانبخش اتحاد

از این پس آرنیس و سمانه اتحاد را بشناسید، دختری که در این ورزش روز به روز گسترده تر، نشانی را گرفت که قبل از آن، کمتر مازندرانی حتی نامش را شنیده بود. به نام و یاد پدر روی رینگ رفت و نقره ای که سال های سال بعد می شود نشان تاریخی؛ گرفت.

تک ملی پوش تیم ملی آرنیس دختران و پسران مارندران، سمانه اتحاد است، دختری که اصالتا اهل روستای جامخانه سورک است اما از ساری معرفی شده و خودش هم می گوید که از مرکز استان است


فدراسیون ورزش های رزمی با تایید اعزام این تیم به جهانی بلاروس مدال آور تازه ای را برای مازندران معرفی کرد. سمانه اتحاد در نخستین تجربه بین المللی خود در بلاروس به مدال نقره رسید و حتما در ادوار آتی می تواند مدال های بیشتری را هم کسب کند.

وی دختر ایثارگر شهید جهانبخش اتحاد است که ۷۳ ماه را در جبهه ها گذراند و با ۱۳ ترکش در بدن و ۷۰ درصد افت شنوایی هیچوقت به دنبال گرفتن درجه جانبازی نرفت، به همین دلیل شیر زنی شده که در ورزشی بعید که ۳۰۰ سال قدمت در فیلیپین دارد، چنین قدرتمند و افتخارآفرین ظاهر شده است.

برادر سمانه اتحاد هم بنیانگذار سبک رزمی اصیل مازنی ها جیتسا است و از خانواده ای کاملا ورزشی می آید که خلوص دارند و بی ریا، هم خوش اخلاق و پهلوان صفت هستند و هم ورزشی و مدال آور.
مازند ۲۴

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *