امام جمعه بهشهر: سردار ییلاقی نمونه بارزی از اولیای خداوند است

آئین وداع با این دلاور خط شکن، سردار علی ییلاقی، دیشب در مصلی نماز جمعه بهشهر برگزار شده بود و امروز پیکر مطهر این شهید از بیمارستان امام خمینی (ره) با حضور گسترده مردم بهشهر تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.
نماینده ولی فقیه، استاندار و سپاه ۲۵ کربلای استان مازندران و جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان استانی شهادت این سردار سفر کرده را تسلیت گفتند.
سرهنگ عابدین داغمه چی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهشهر بهشهر با بیان اینکه شهید علی ییلاقی فرمانده اسبق لشگر ۲۵ کربلای مازندران و چهره‌های درخشان ۸ سال دفاع مقدس بود، گفت: سردار ییلاقی فردی با تقوا، صبور و بااخلاص بود و با وجود تحمل درد و رنج ناشی از جراحت جنگ همواره صبر و استقامت پیشه می‌کرد.
وی با بیان اینکه آئین وداع با این دلاور خط شکن دیشب در مصلی نماز جمعه بهشهر برگزار شد، افزود: امروز پیکر مطهر این شهید از بیمارستان امام خمینی (ره) با حضور مردم شهید پرور بهشهر به سمت پارک ملت تشییع و در گلزار شهدا بهشت فاطمه این شهرستان به خاک سپرده شد.
سردار علی ییلاقی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که از سال ۶۲ تاکنون بعنوان جانباز ۷۰ درصد پس از تحمل درد و رنج‌های فراوان صبح روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.امام جمعه بهشهر گفت: اولیای خدا در دنیا غیر از پروردگار متعال چیزی نمی‌بینند و همه چیز در دیدگانشان خار و کوچک است شهید ییلاقی نمونه بارز و آشکار این افراد بود.
حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری بعد از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار علی ییلاقی در بهشهر اظهار کرد: خداوند در قرآن به مجاهدان فی سبیل‌الله عظمت و بزرگی بخشید و از آنان جز به فضیلت یاد نمی‌کند.
وی با بیان اینکه سردار ییلاقی از اولیای خاص خداوند است، افزود: سردار علی ییلاقی فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا در عرصه دفاع یکی از نمونه‌ها بود.


امام جمعه بهشهر بیان کرد: عشق و معرفت نسب به خدا، ولایت‌پذیری و استقامت و پایداری از ویژگی‌های بارز اولیای خداوند است.
این مسؤول تصریح کرد: اولیای خدا در دنیا غیر از پروردگار متعال چیزی نمی‌بینند و همه چیز در دیدگانشان خار و کوچک است شهید ییلاقی نمونه بارز و آشکار این افراد بود.
وی در پایان گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های خاص سردار علی ییلاقی رشد یافتن در اصیل و نجیب بوده است.
به گزارش فارس، سردار علی ییلاقی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بوده است و روزهای پایانی سال ۶۱ از ناحیه سر به شدت مجروح شد و ۲ سال در حالت بیهوشی و نیمه بیهوشی بود و پس از بهبود نسبی هم تا چند سال قدرت تکلم نداشت.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *