برگزاری آیین استقبال از رزمندگان مازندرانی مدافع حرم

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه استقبال از رزمندگان مازندرانی مدافع حرم در استان برگزار می‌شود، گفت: چالوس قدم‌گاه رزمندگان مدافع حرم می‌شود.

جواد بخشی امروز درباره مراسم استقبال از مدافعان حرم مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: ستاد استقبال از رزمندگان مدافع حرم استان مازندران با هدف تکریم از آنان و به بهانه نابودی حکومت خودخوانده داعش تشکیل شد که قرار است رزمندگانی که در عملیات آزادسازی بوکمال حضور داشتند بحث تجلیل و استقبال از رزمندگان استان در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: قرار بود همه رزمندگان به‌صورت واحد حضور یابند که بنا به دلایل و شرایطی قرار است در دو یا سه مرحله از سه‌شنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده وارد مازندران شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران بیان کرد: براساس شهرستان‌ها رزمندگان دسته‌بندی کردیم بنا است ۴۶ نفر از آنان تحت عنوان یک کاروان برای صبح فردا وارد فرودگاه تهران شوند و ظهر فردا وارد مازندران شوند.

بخشی با اشاره به اینکه چالوس قدم‌گاه رزمندگان مدافع حرم می‌شود، تصریح کرد: نخستین گروه از رزمندگان شهرستان‌های آمل، بابل،محمودآباد، مرکز و ۱۴ نفر غرب استان هستند از مبدا ورود وارد چالوس می‌شوند مابقی بیش از ۳۰ نفر در شهرستان آمل بحث استقبال از آنان را خواهیم داشت.

وی یادآور شد: بحث استقبال از دومین گروه در قائم‌شهر و سومین گروه با حضور استاندار و مسؤولان استانی در شهرستان ساری برنامه‌ریزی شده تا استقبال جانانه‌ای را از رزمندگان مدافع حرم که امنیت را برای همه به ارمغان آوردند داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تشکیل فوری ستاد استقبال از رزمندگان مدافع حرم در شهرستان‌های مازندران، اضافه کرد: این مهم در شورای اداری و تأمین شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران و دبیری فرمانده ناحیه شهرستان‌ها با حضور مدیران شهرستانی در دستور کار قرار گرفته که در سه شهر آمل، قائم‌شهر و ساری انجام شده است.

بخشی با اعلام اینکه چالوس به‌عنوان نخستین قدم‌گاه رزمندگان مدافع حرم خواهد بود، افزود: جزئیات بیشتر از طریق فرماندار شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد که اصل کار این است که ستاد استقبال مردمی داشته باشیم و مردم در این استقبال شریک باشند تا تکریمی از رزمندگان باشد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه ستاد پشتیبانی جبهه مردمی مقاومت را داریم هر جایی ندای مظلومی باشد ما در کنار مظلومان خواهیم بود و این وظیفه و تکلیف همچنان تداوم دارد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *