فرمانده سپاه ناحیه نکا از اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد/تصویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا صبح امروز دراجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان از اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی ورزشی در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ دوم پاسدار سیدابراهیم شریفی ضمن تبین نقش بسیج این یادگارگران سنگ امام راحل خاطر نشان کرد : بسیج همیشه یاری رسان انقلاب در تمامی مقاطع زمانی بوده است و مصداق این ادعا را می توان حضور بسیج در تمام عرصه های جامعه دید.

وی با بیان اینکه بسیج از اندیشه های بلند امام راحل بوده است، اظهار کرد: حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس و پس از ان توانستند کارنامه درخشانی از خود به جا گذارند.

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: امروز در کشورهای منطقه از بسیج الگو گرفته شده و امروز شاهد آن هستیم در عراق، یمن و سوریه بسیج توانسته جلوی هجمه دشمنان را بگیرد.

شریفی با بیان اینکه کارنامه درخشان بسیج در تقویت جایگاه جمهوری اسلامی تاثیرگذار بوده است، گفت: امروز روحیه بسیجی مردم موجب شده تا کشور در برابر فشارها و تحریم ها سربلند باشد.

او دربیان عملکرد این نیروی مردمی در هفته بسیج خاطر نشان کرد : به مناسبت هفته بسیج بیش از هزار برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نکا در ادامه گفت: سال گذشته دو میلیارد و سیصد میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت شد و امسال به بهره برداری می‌رسند.

شریفی با بیان اینکه در هفته بسیج ۶۰ عنوان برنامه شاخص شهرستانی در نکا برگزار شد، اظهار کرد: ۴ خانه محروم به مناسبت هفته بسیج در نکا افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، مسابقات فرهنگی ورزشی، نشست های روشنگری و همایش بصیرتی و ویزیت رایگان مردم مناطق محروم از دیگر برنامه های سپاه ناحیه نکا به مناسبت هفته بسیج شاهد اجرای آن هستیم .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *