احمدی شهردار نکا: نکا به نگین ایران تبدیل می شود!!۱

صبح امروز آیین تودیع و معارفه‌ شهردار منختب نکا، سیدمهدی احمدی با حضور معاون استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی، امام جمعه محترم نکا نکا، اعضای شورای شهر ساری و سورک، دکتر علی‌محمد شاعری نماینده مجلس شورای اسلامی استان واعضای شورای اسلامی شهر نکا برگزار شد.
شهردارجدیدنکادرجلسه معارفه درمورد چشم‌انداز خود اینگونه بیان داشت : نکا باید نگین کشور ایران بشود؛ ظرفیت‌های متعددی در نکا وجود دارد که درصورت استفاده از آن‌ها می‌توانیم رونق را در نکا بوجود آوریم.
به گزارش نیکا خبر شهردار نکا با اشاره به ظرفیت های دریا جنگل و رودخانه در این شهر خاطر نشان کرد :
نکا شهری ساحلی‌است!دریا نخستین ظرفیت ما می‌باشد اما در اختیار بهشهر است که امیدواریم به این موضوع رسیدگی شود.

او تصریح داد : شهرداری مصمم است که با همکاری فرماندار و نماینده محترم مردم در استان، نکا را به جاذبه‌ی گردشگری شمال تبدیل نماید.
جنگل قرمرض، جاذبه‌ای طبیعی که درحال حاضر در اختیار نکا بوده و تا مدتی دیگر اجرایی خواهد شد.
احمدی درمورد چشم‌انداز خود این‌طور بیان کرد: نکا باید نگین کشور ایران بشود؛ ظرفیت‌های متعددی در نکا وجود دارد که درصورت استفاده از آن‌ها می‌توانیم رونق را در نکا بوجود آوریم.
به گفته‌ی شهردار منتخب، شهرداری نکا دارای ۸ میلیارد بدهکاری بوده و تا عید به‌طور کامل حساب شهر به صفر می‌رسد.
وی در انتها از مردم شریف نکا، درخواست کرد تا صبوری پیشه کنند و در جهت رسیدگی به مشکلات، از شهرداری و شورا حمایت کنند.
احمدی با اشاره بر سفرهای شهری استاندار افزود: این عمل نشان از روحیه تعهد و خدمت‌گذاری ایشان دارد.
وی با تاکید بر برخی خواسته ها از استاندار گفت: خواسته‌ی نخست آن‌است که نکا را ببینید و برای اوضاع شهر تفکر کنید.
احمدی خواستار توجه ویژه استاندار محترم مازندران به شهرنکا شد و گفت : نسبت به پرداخت اعتبارات استانی انتظارمیرود به این شهر نگاه ویژه ایی داشته باشند .
او با مطرح کردن سوالی مبنی بر اینکه خسارت های سیل سال ۷۸ را دیدید یا خیر؟ یاد آور شد این شهر همچنان سیل زده‌است!
او خطاب به مدیران بحران استان تصریح داد : حمایت از طریق محل اعتبارات بحران را خواستاریم. با توانمندی های استاندارمحترم قطعا شاهد توسعه و آبادانی شهر نکا خواهیم بود.

شایان ذکر است :سید مهدی احمدی عضو سه دوره شورای شهر ساری، رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا، ریاست مؤسسه قرآنی نورالهدی و عضو هیأت علمی دانشگاه را در کارنامه و سوابق اجرایی خود دارد.

وی از قاریان و مدرسان قرآنی مطرح استان است
از احمدی بیش از هفتاد مقاله در مجلات معتبر علمی و پژوهشی و ISI و همایش‌های ملی و بین‌المللی به چاپ رسیده است و تألیف و چاپ ۹ جلد کتاب از دیگر سوابق علمی و پژوهشی این عضو هیات علمی گروه واحد ساری است.

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. نه بابا …اینجور به نگین گردشگری…………….

  2. نكايي-كانديدا شوري شهراين دوره در گفت:

    نكا نياز به هم افزايي دارد اين توان وقدرت با بكارگيري نيرو هاي متخصص با تشكيل تشكل هاي تخصص در حوزه هاي مختلف علمي است كه با توجه به سوابق علمي شهردار شهرمان و دور نمودن ايشان از حواشي سازي توسط همشهري هايمان امكان پذير است اين شهر نياز به انرژي علمي فكر كردن دارد تا به اهداف تعيين شده شهردار فرهيخته گامهاي بر داشته شود با هياهو زدگي افراد نمي توان در اين مسير عقب افتاده گام بر داشت لذا به توجه شرايط فراهم شده بر تك تك همشريان ما واجب است فضا ملثهب ننمايند و شهردار با تدبير درست و بجا بدنبال ايجاد التهاب نباشد و از حاشيه سازي پرهيز نمايد تا انرژي مثبت در فضاي شهر در ميان شهروندان ايجاد و آرمان تحقق شهر آباد امكان پذير باشد
    اينجانب بعنوان يك شهروند تبريك صميمانه به شهردار بابت فراهم شدن فضاي خدمت رساني تبريك گفته واز خداوند منان توفيق ايشان را خواستارم

  3. نكا نياز به هم افزايي دارد اين توان وقدرت با بكارگيري نيرو هاي متخصص با تشكيل تشكل هاي تخصص در حوزه هاي مختلف علمي است كه با توجه به سوابق علمي شهردار شهرمان و دور نمودن ايشان از حواشي سازي توسط همشهري هايمان امكان پذير است اين شهر نياز به انرژي علمي فكر كردن دارد تا به اهداف تعيين شده شهردار فرهيخته گامهاي بر داشته شود با هياهو زدگي افراد نمي توان در اين مسير عقب افتاده گام بر داشت لذا به توجه شرايط فراهم شده بر تك تك همشريان ما واجب است فضا ملثهب ننمايند و شهردار با تدبير درست و بجا بدنبال ايجاد التهاب نباشد و از حاشيه سازي پرهيز نمايد تا انرژي مثبت در فضاي شهر در ميان شهروندان ايجاد و آرمان تحقق شهر آباد امكان پذير باشد
    اينجانب بعنوان يك شهروند تبريك صميمانه به شهردار بابت فراهم شدن فضاي خدمت رساني تبريك گفته واز خداوند منان توفيق ايشان را خواستارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *