بریمانی ازارائه خدمات عمرانی به ۹۹ خانوار تحت حمایت در نکا خبر داد

مدیر کمیته امداد نکا خبر داد:ارائه خدمات عمرانی به ۹۹ خانوار تحت حمایت در نکا

طی هفت ماهه سال جاری به ۹۹خانوار تحت حمایت کمیته امداد در نکا در بخش های ساخت، خرید، تعمیر ، بازسازی و بهسازی خدمات عمرانی ارائه شد.

مدیر کمیته امداد نکا عملکرد این نهاد در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت ، را تشریح کرد.

حسین بریمانی ورندی، مدیر کمیته امداد نکا با بیان اینکه مسکن اصلی ترین نیاز خانوارهای تحت حمایت ایننهاد است، گفت: طی هفت ماهه سال جاری به ۹۹خانوار تحت حمایت کمیته امداد در نکا در بخش های ساخت، خرید، تعمیر ، بازسازی و بهسازی خدمات عمرانی ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه در هفت ماهه سال جاری۴۴میلیون تومان برای خرید و ساخت پنج واحدمسکن مددجویان شهری پرداخت شده است، افزود:همچنین چهار واحد مسکن نیز برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پیش خرید شده است .

مدیر کمیته امداد نکا به بهسازی و مقاوم سازی ۱۷واحد مسکن برای مددجویان ساکن در روستاهای این شهرستان اشاره کردو ادامه داد: برای ارائه این خدمات ۹۹ میلیون تومان هزینه شده است .

وی گفت: تعمیرات ۷۷واحد مسکن مددجویی در نکا و مناطق محروم این شهرستان طی هفت ماهه سال جاری با هزینه ای به ارزش ۶۰ میلیون تومان انجام شده است.

بریمانی ورندی با بیان اینکه ۹۶ خانواده فاقد مسکن در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند ، افزود: خیران و مردم نوعدوست این شهرستان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت با #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷*تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود،در تامین مسکن مددجویان با کمیته امدا مشارکت کنند.

شایسته ذکر است در شهرستان نکا سه هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مستمر این نهاد بهره مند هستند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *