افتتاح راهدارخانه شهدای هزارجریب در نکا+تصویر

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نکا اعلام کرد :روز گذشته در آئینی با حضور مسئولان شهرستانی راهدار خانه شهدای هزارجریب در سه راهی بندبن با تغییر کاربری جدید به منظور سرعت در ارائه خدمات جاده ی و تسریع در بازگشایی محورها در فصل زمستان آغاز به کار کرد.

به گزارش نیکا خبر ، جلال کاظمی اعلام داشت : با توجه به برفگیر بودن محورهای هزارجریب، وجود راهدارخانه از ضروریات بوده و این راهدارخانه با داشتن آشیانه ماشین ‎آلات و محل استراحت راهداران برای برف‌روبی سریع و نجات مسافران در راه مانده افتتاح شد.
کاظمی خاطر نشان کرد : شهرستان نكا به دليل شرايط جغرافيايي و محيطي و همچنين وجود مراكز مهم صنعتي و تجاري از جمله شهرستانهايي است كه محورهاي ارتباطي آن از اهميت بالايي برخوردار است.
او تصریح داد: راهداری و حمل و نقل نكا با در اختيار داشتن ۵۶۴ كيلومتر راه اصلي ، فرعي و روستايي و همچنين اجراي ده ها پروژه راهداري در سطح اين شهرستان از جمله ادارات مهم مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران است.
برابر این گزارش، انتظار میرود مسئولان حوزه راه و راهداری با توان بیشتر و اهتمام به اینکه راه محور توسعه است نسبت به اصلاح نقاط پر حادثه و ساماندهی حمل و نقل در این شهرستان توجه جدی داشته باشند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *