سرهنگ رمضانی : پرورش‌دهنده ۱۵۰ اصله درخت (گراس) در بابل شناسایی‌و دستگیرشدند

سرهنگ مرتضی رمضانی در گفت‌و گو تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در بابل اظهار کرد: سربازان امام‌زمان(عج) در مجموعه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل با کار اطلاعاتی چند ماهه موفق شدند عاملان پرورش‌دهنده ۱۵۰ اصله درخت ماری‌جوانا(گراس) را در بابل شناسایی‌و دستگیر کنند.

وی افزود: در این عملیات دو کیسه گل خشکیده گراس، ۱۰۰ درخت گراس خشک و ۵۰ اصله درخت‌تر از این ماده افیونی را که ارزش آن میلیاردی تخمین زده می‌شود کشف شد.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: عاملان تولید موادمخدر بعد از شناسایی دستگیر و بعد از تکمیل پرونده جهت سایر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

این مسئول ارشد نظامی شهرستان بابل تصریح کرد: سربازان ولایت فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جهت حفظ انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها بر حسب نیاز ورود پیدا می کنند و با گذشتن از جان خود سعی در تامین امنیت‌و برطرف کردن مشکلات آحاد جامعه دارند.

سرهنگ رمضانی در پایان گفت: ناحیه مقاومت بسیج بابل با تمام امکانات خود از اطلاعات قابل ارزش که نشان‌دهنده دغدغه مردم در پای انقلاب اسلامی است استقبال می‌کند و در این مسیر از همه ظرفیت‌های خود در جهت کمک به سایر دستگاه‌های امنیتی انتظامی بهره خواهد برد.
مصاحبه و گزارش این خبر بعد از پایان تحقیقات کامل ارسال خواهد شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *