اقدام پهلوانانه حسن یوسفی تقدیم به مردم کرمانشاه+تصویر

مبارز آملی تمامی پاداش پیروزی خود در مقابل رقیب روسی را تقدیم زلزله زدگان غرب کشور کرد.

به گزارش نیکاخبر:حسن یوسفی فایتر جوان و شناخته شده آملی تمامی پولی که به‌دلیل پیروزی‌اش در مسابقات mma روسیه به‌دست آورد، به هم‌وطنان رنج دیده و سوگوار کرمانشاهی تقدیم کرد.
حسن یوسفی چندی پیش در شهر سامارا روسیه بر دین‌الاسلام مرتضی علیف روس در مسابقات قفس پیروز شد و پاداش قابل ملاحظه‌ای را دریافت کرد اما همه آن را به زلزله‌زدگان تقدیم کرد

آیین استقبال از حسن یوسفی دیروز در زادگاهش امامزاده عبدالله آمل برگزار شد که مسؤولان شهری و منطقه‌ای حضور داشتند و یوسفی نیز پس از زیارت آن بارگاه مقدس، تمامی مبلغ پاداش را به حادثه دیدگان کرمانشاه تقدیم کرد.
حسن یوسفی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: وقتی این اتفاق غمبار روی داد در مسیر بازگشت به کشورم بود و همان جا تصمیم گرفتم پاداشم را تمام و کمال اهدا کنم، نیت من اهدای این پول برای عملی عام المنفعه بود و چه خوب که در راه آبادانی و شادی دوباره هم‌وطنان این مبلغ ناچیز صرف شود.

وی در پایان گفت: سعی می‌کنم در تمامی میادین و مبارزاتی که شرکت می‌کنم نام ایران و ایرانی را با شکوه و جلال بر سر زبان‌ها بیاندازم. در روسیه این اتفاق افتاد و از این پس نیز از تمام توانم برای شادمانی هم‌وطنانم استفاده می‌کنم.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *