آقای فرماندار !!! پایگاه دائم انتقال خون در نکا یک ضرروت است

به دلیل تصادفات جاده ایی و وجود دو بیمارستان تاسیس پایگاه دائم انتقال خون در شهرستان نکا ضرورت دارد.
با توجه به استقبال خوب مردم در اهدای خون‌، لازم است پایگاه دائم اهدای خون درنکا تاسیس شود که این مهم، همت مسئولان شهرستانی را می طلبد.
مردم نوعدوست این شهرستان اشتیاق فراوانی به اهداء خون به نیازمندان دارند ولی متاسفانه نبود پایگاه انتقال خون، مردم را چند سالی است با مشکل روبرو کرده است.

اگر پایگاه انتقال خون در نکا دائم باشد روزانه به طور متوسط ۵۰ نفر اهدا کننده خون هستند انتظار میرود با کمک خیران و اعتبارات دولتی ساختمان پایگاه انتقال خون نکا با نظارت سازمان انتقال خون استان ساخته شده است و ضرورت دارد سازمان انتقال خون استان آن را تجهیز کند.
ضمن تشکر از ازسازمان انتقال خون استان مازندران و با توجه به استقبال مردم نکا طی هماهنگی بعمل آمده از سوی پایگاه سیار انتقال خون هفته‌ای یک روز در مقابل بیمارستان مستقر می‌شود.
ضمن تشکر از استقبال مردم این شهرستان به استحضارفرماندار محترم شهرستان میرساند انتظار میرفت با شتابزدگی نسبت به جمع آوری ساختمان انتقال خون شهرستان اقدام نمی کردید و با تامل و کمک خیران محترم قبل از جمع آوری و اعلام اخطارهای پی در پی طی مکاتبات متعدد، تاسیس و ایجاد پایگاه انتقال خون دراین شهرستان را از اولویت‌های کاری خود قرار می دادیدو در ادامه به پیگیری‌های خود برای تجهیز و تامین نیروی انسانی ازطریق سازمان انتقال خون استان و کشور اقدام شایسته ایی انجام میدادید تا مردم نوعدوست این شهرستان با تحمل خطرات جاده ایی صرف وقت و هزینه های ایاب و ذهاب به شهرستانهای اطراف مراجعت نمی کردند.امیداست مسئولان شهرستانی به این مهم اهتمام ویژه ایی ذاشته باشند

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *