سیزدهمین یادواره شهدای زرندین علیا نکا برگزارشد

دادستان انقلاب نکا در مراسم یادواره شهدای زرندین علیا نکا ضمن تکریم از برگزارکنندگان سیزدهمین یادواره شهدا که درشب اربعین حسینی در مسجد این روستا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شده بود خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدای بزرگوار دفاع مقدس همانند شهدای کربلا باید بین آحاد جامعه در همه دوران زنده بماند .
حجت الاسلام اسماعیل ملا کریمی گفت : امروز اجتماع عظیم اربعین حسینی در کشور عراق و میهن اسلامی مان که با حضورگروهای مختلف مردمی که از ۶۰ کشور در طریق الحسین گام بر می دارند نشان ازاین است که هر کسی دین خدا را یاری نماید عزتمند خواهد شد .
او گفت :شهدای ما با پیروی از سیره اباعبدالله و آموزه های بزرگ عاشورا و مکتب حسینی در حمایت از اب و خاک و میهن اسلامی و حریم ولایت همانند شهدای کربلا در جهان عزتمند شدند .
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا گفت : مراقب باشیم و نگذاریم در فضای حقیقی و مجازی، فرهنگ ایثار و شهادت مورد هجمه های دشمنان ما قرار گیرد .
اوگفت : مکتب سید الشهدا در سراسر جهان درسی داد که یاری کنندگان دین خدا همواره عزتمندند.
حجت السلام ملاکریمی تصریح داد: تهدیدات دشمنان را به جای نخواهد برد و بی اثر است .


این مقام مسئول در دستگاه قضایی نکا اظهار امیدواری کرد تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهدا ، ولایت محوری و خدا محوری در بین مردم جامعه حاکم باشدآن جامعه پویاست و دچار چالش نخواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *