دکتر اکبر نژاد ،بعنوان رئیس جدیدبیمارستان امام حسین نکا معرفی شد

روز گذشته در مراسمی که با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،پزشکان پرستاران و کادر پزشکی درمانی شهرستان نکا در نماز خانه بیمارستان امام حسین نکا برگزار شده بود سرپرست جدید این بیمارستان معرفی و آغازبکار کرد
.
در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش یکساله خانم دکتر شیبانی ،دکتر اکبرنژاد بعنوان سرپرست جدید بیمارستان امام حسین نکا معرفی شد .
شایان ذکر است :‍پیشتر در خطبه های نماز جمعه ۱۲ آبان ماه در مصلای امام خمینی امام جمعه این شهرستان از عملکرد ضعیف بیمارستان اظهار گله مندی نمود و خواستار ارائه خدمات بهتر و کسب رضایت مندی شهروندان نکایی شد.
آیت الله محمد باقر محمدی لائینی خطر نشان کرد : من از مسئولین می‌خواهم فکری برای بیمارستان امام حسین بکنند!
ایشان تاکید داشتند درحال حاضر خیلی_از_مردم_نکا از وضعیت بیمارستان امام حسین (ع) نکا واقعا ناراضی هستند.
بیمارستانی با این ظرفیت محدود که طی چند سال گذشته حرف اول را در استان میزد، الان دو سه سالی است که خدمات_بسیار_ضعیف و کیفیت_بسیار_پایین ارائه می‌کند.
او گفت :من از مسئولین استانی و شهرستانی می‌خواهم فکری_برای_بیمارستان امام حسین بکنند. این نحوه_خدمات‌رسانی شایسته مردم بزرگوار نکا نیست.

به گزارش نیکا خبر : انتظار میروددکتر محمد اکبرنژادمتخصص پاتولوژی آناتومیکال وکلنیکال باسابقه کاری در مراکز درمانی سوچلما چناربن زرندین و بیمارستان های امام خمینی و بوعلی ساری که از قبل با مسئولیت مسئول فنی آزمایشگاه این بیمارستان انجام وظیفه می کرد بتواند بدون هر گونه حواشی با بکار گیری نیروهای مجرب و نظارت هرچه بهتر ،به اصلاح روند درمانی و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان نکایی بپردازند

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *