افتتاح مسکن شش واحدی معلولین در زرندین نکا

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت که تاکنون به ۲ هزار خانوار دارای دو معلول در کشور واحد مسکونی واگذار شده است .
هادی درفشی صبح امروز در مراسم افتتاح ۶ واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلول شهرستان نکا در شرق مازندران افزود : حدود پنج هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول در کشور در دست ساخت و در حال بهره برداریست.

او در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمادر این شهرستان خاطر نشان کرد : در کشور حدود ۱۱ هزار خانوار معلول وجود دارد
وی تصریح داد:ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر در کشور با مشارکت بنیاد مسکن ، بهزیستی ، حساب صد امام (ره) و خیران انجام می شود.


معاون بنیاد مسکن کشور گفت : سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن برای افراد معلول در سراسر کشور ساخته و تحویل می شود.
وی خاطر نشان کرد : در کشور ۳۸ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار داریم که در ۹۶ درصد این روستاها مراحل اولیه اجرای طرح هادی مانند نقشه برداری و برنامه ریزی انجام شده است.

درفشی با اعلام این که تاکنون ۱۶ هزار روستای کشور از طرح هادی بهره مند شده اند ، گفت که سالانه سه هزار روستا در کشور در برنامه اجرای طرح هادی قرار می گیرند.
شایان ذکر است :امروز برای ۶ خانوار دارای دو معلول شهرستان نکا در روستای ‘ زرندین سفلی ‘ واقع در پنج کیلومتری جنوب شهر نکا ساخته منازلشان تحویل شده است. که برای ساخت این واحدها چهار میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن ، خیران ، بهزیستی و آورده افراد هزینه شده است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *