افتتاح گازرسانی به ۶ روستای نکا+تصویر

با حضور استاندار مازندران و با اعتبار نزدیک به هفت میلیارد تومان گازرسانی به ۶ روستای منطقه پی رجه از شهرستان نکا بصورت نمادین در روستای خرم‌چماز افتتاج شد .
ربیع فلاح جلو دار استاندار مازندران در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان گفت: با اجرای خط انتقال گاز دامغان به نکا مشکل افت گاز در مازندران تا صد سال اینده نیز بر طرف شد و گاز رسانی به مناطق روستایی سبب تحول همه جانبه در منطقه خواهد شد .

ابراهیم زاده مدیر عامل گاز استان مازندران نیز گفت : گاز رسانی به ۳۶۶ روستای مازندران در دستور کار ماست و برای اجرای این طرح ۳۲۵ ملیارد تومان هزینه خواهد شد .
او گفت : در این مرحله و در پروزه گاز رسانی به ۱۵۲ روستای شرق مازندران بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه می شود .
ابراهیم زاده تصریح داد: تاکنون برای ۲۲۷هزار مشترک گاز رسانی انجام شده است . و تا پایان سال ۹۷ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد .

شاعری نماینده مردم شهرستانهای شرق مازندران نیز با اعلام اینکه با گاز رسانی به مناطق محروم فصل نوین توسعه پایدار در منطقه آغاز شده است خاطر نشان کرد : بزودی و طی سه ماه اینده ۱۱ روستای دیگر این مناطق از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

او گفت : با پایان عملیات گاز رسانی شرق مازندران ۱۵ هزار مشترک با جمعیت ۴۵ هزار نفری در منطقه از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و این زمینه ساز توسعه گردشگری و کمک به احیای منابع طبیعی در منطقه خواهد شد.
شایان ذکر است: امروز افتتاح گازرسانی به ۶ روستای منطقه (کنت- یعقوب محله – دوآب – درویشخلک و خرم چماز انجام گرفته است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *