تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی نکا

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا صبح امروز بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در نشست خبر ی خود ضمن تجلیل از اصحاب رسانه به تشریح اهم برنامه های هفته تربیت بدنی پرداخت.
به گزارش نیکا خبر ، مجتبی رضایی ضمن گرمیداشت هفته تربیت بدنی ازتلاش همکاران خود و روسای و نواب روسای هیت های ورزشی شهرستان و نیزهمدلی همرایی دیگر مدیران شهرستان قدر دانی کرد و گفت : اداره ورزش و جوانان نکا در سال ۹۵ به عنوان اداره برتر استان معرفی و تشویق شده است،


رضایی افزود: بودجه ۲ سال گذشته در حوزه ورزش و جوانان نکا، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است اما با این بودجه، ۲۲ تیم در لیگ‌های استانی و کشوری فعالیت دارند، در رشته های فوتبال، والیبال، هندبال، تکواندو و بسکتبال ورزشکاران خوبی را داریم. که جا دارد من از تلاش و پیگیری های مدیر کل محترم ورزش و جوانان و معاونین محترم ایشان و نیز از جناب فرماندار محترم نماینده محترم شرق مازندران که همواره ما را نیز در این راه و در امر ورزش و سلامت شهروندان یاری دادند قدردانی کنم .
رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: در این شهرستان، ۱۴ مکان ورزشی سرپوشیده و ۱۷ مکان روباز در شهر و روستا ساخته شده و همه آنها فعال هستند.
وی ادامه داد: پروژه سالن ورزشی روستای خورشید با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز با تزریق ۳۰۰ میلیون تومان انشاالله تا پایان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.
رضایی اظهار داشت: پروژه سالن ورزشی میانگاله با ۲۰ درصد پیشرفت و تزریق ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در دست ساخت قرار دارد.
این مسئول گفت: از شهرداری و شورای شهر نکا هم انتظار حمایت بیشتر داریم و اینکه حداقل ۲ تیم ورزشی حاضر در لیگ را تحت پوشش قرار دهند.
رضایی بیان کرد: برگزاری کارگاههای ازدواج، تجلیل از نخبگان، جلسات مشاوره و … در حوزه جوانان برگزار شد که در ۶ ماه اول امسال ۲۸ میلیون تومان در جشنها، مراسمات و همایش‌ها هزینه کردیم.
وی با اشاره با گرامیداشت هفته تربیت بدنی ،اعزام گروه دوچرخه سوران به کربلای معلا را در قالب کاروان حرم تا حرم و یاوران ولایت برگزاری زیارت عاشورا، تجدید میثاق با آرمانهای بلند شهدای والا مقام با حضور در کنار قبور شهدا و انجام مراسم غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان، برگزاری مسابقات اسکیت چندجانبه، بدمینتون، المپیاد ورزشی کارکنان دولت در سالن سردار بردبار و برگزاری کارگاه روانشناسی و اخلاق در ورزش را در سالن ارشاد ازجمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی اعلام داشت .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *