ديدار پرسنل نيروي انتظامي با امام جمعه نکا+تصوی

به مناسبت هفته ناجا پرسنل نيروي انتظامي شهرستان نکا با حضرت آيت ا.. محمدي لائيني امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
امام جمعه ضمن گراميداشت هفته نيروي انتظامي، از زحمات نيروي انتظامي که در خط مقدم مبارزه با عوامل اخلال و آسيبهاي اجتماعي قرار دارند، تقدير و تشکر کرد.
حضرت آیت الله محمدی لائینی گفت: حيف است مجموعه اي که خودش حامي ارزشهاست، خانواده شان در دام همان مسائلي باشند که لباس مبارزه با آنها را به تن دارد شما که در خط مقدم هستيد، انشاءالله خدا پشت را حفظ کند، خانواده شما را حفظ کند و شما با دلگرمي و حواس جمع بتوانيد به وظيفه خود در عرصه اجتماعي عمل کنيد.

امام جمعه نکا افزود: امنيت، که شما پرچمش را در دست داريد به همراه بعضي از نهادهاي ديگر، واقعا يک نعمت بسيار مهمي است خداي بزرگ قومي را مثال مي زند «کانت امنة» دو ويژگي داشت: در امنيت بود و آرامش داشت «يعطيها رزقها…» نعمتهاي فراواني در پرتو امنيت و آرامش داشتند اما «و کفرت …» کفران نعمت کردند، به جاي شکر کفر در پيش گرفتند. نتيجه چه شد؟ خدا آن امنيت را گرفت و لباس ترس را بر تنشان پوشاند. آن اقتصاد شکوفا را از آنها گرفت و لباس گرسنگي بر آنها پوشاند.
وی گفت: مردم ما هم بايد شکر نعمتها را داشته باشند تا خدا اين امنيت و نعمتها را از ما نگيرد.

او با اشاره به اینکه رهبر بزرگوار سه برنامه اصلي دشمن را بيان کرد و گفت: هدف دشمن اول، بر هم زدن امنيت کشور است. دوم، اخلال در اقتصاد. سوم، مبارزه و برچيدن اصل نظام می باشد.
محمدی لائینی گفت: از اينجا ارزش کار شما معلوم ميشود مقام معظم رهبري فرمودند: و شما نيروي انتظامي، اينجا با دشمن درگير هستيد و وظيفه و رسالت شما همينجاست.
امام جمعه نکا گفت: از آن طرف، نظام هم بايد به فکر معيشت همه عوامل خودش باشد. چه نيروي انتظامي و چه نيروهاي ديگر، بايد از نظر معيشت، چه خانواده شخصي و چه خانواده اداري. يک پاسگاه و يک تشکيلات هم بايد غني باشد و مشکلي نداشته باشد. همنيطور از نظر حق و حقوق به گونه اي باشد که زندگي اش واقعا اداره شود. اگر ما انتظار سلامت کاري داريم بايد مسائل زندگي هم تامين شود و اين حق خدايي و وجداني هر انسان و خانواده اي است.

وی تاکید کرد: در عين اينکه با قاطعيت بايد کارتان را انجام دهيد، صلابت هم در کار شما لازم است. اين نکته را هم بايد توجه داشته باشيد، هم شما و هم دستگاه قضايي و عواملي که با شما همکاري دارند بايد سعي کنيم بخصوص اگر با جوانان مجرم برخورد داريم سعي کنيم با نصيحت و موعظه برخورد کنيم و زود پرونده دار نشود و جري تر نشود. اميد را از آنها نگيريم و همين تاثير سازندگي و تربيتي دارد.
او گفت: ميشود انسان مسئوليتش را با قاطعيت و صلابت اما همراه با رافت اسلامي انجام دهد در هر مجموعه شيطان فعال است و بايد نظارت باشد و کارتان را جدي بگيريد. پليس ۱۱۰ واقعا به وقت و به موقع حضور پيدا کندو در پايان سال آماري در مقايسه با سال قبل هم داشته باشيد و انشاءالله روند نزولي داشته باشيم.

در اين ديدار جناب سرهنگ نصيري فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان نکا، ضمن ارائه گزارشي از عملکرد نيروي انتظامي شهرستان نکا، از امام جمعه محترم در حمايت و هدايت ازاين ارگان تقدير و تشکر کردند.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. این تعاریف و تمجید از همدیگر تا کی می خواهد ادامه داشته باشد. به به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *