میری،ازبرگزاری لیگ دوچرخه سواری مازندران خبرداد/تصویر

در نشست اعضای کمیته فنی هیت دوچرخه سواری استان مازندران برای ازسرگیری لیگ های دوچرخه سواری مازندران تاکید شد .
به گزارش نیگا خبر،در این نشست که روز گذشته با حضور دکتر سید احمد میری قلعه سری ریاست هیات دوچرخه سواری استان مازندران و نیز اعضای کمیته فنی این هیات در اداره ورزش و جوانان بابلسر برگزار شده بود بر لزوم هماهنگی دستگاه های مسئول بر ازسر گیری لیگ های دوچرخه سواری مازندران تاکید شد .
دکتر سید احمد میری در این جلسه با اشاره به اینکه باید با فراهم نمودن امکانات مناسب به احیای تورها
اقدام شود خاطر نشان کرد :برای احیاء این تور های استان ابتدا رقابت ها ی داخلی سپس به صورت استانی و ملی برگزار و با شناسایی نقاط قوت و ضعف زمینه برای برپایی رقابت های ملی فراهم خواهیم کرد .

رئیس هیات دوچرخه سواری با اشاره تاخیر چند وقته لیگ در استان علت آن را ضعف مدیریت و نیزعدم هماهنگی دستگاهها عنوان کرد و گفت : با انتخاب و انتصاب گزینه های مجرب در کادر هیات استان امیدواریم لیگ دوچرخه سواری با قدرت و با اقتدار از سر گرفته شود .
او به پیست دوچرخه سواری در دست ساخت ساری اشاره کرد و گفت : در این زمینه اهتمام ویژه داریم امیدواریم قول مساعدتی که ازسوی وزرات ورزش و جوان در راستای تکمیل آن عنوان شده به سرانجام برسد و در صورت تکمیل می توان زمینه میزبانی ایران را برای رقابت های دوچرخه سواری آسیایی و بین المللی فراهم کنیم .

شایان ذکر است در ادامه این جلسه احکام مسئولیت کمیته ها و روسای هیات های شهرستان رسما به آنها ابلاغ و بر لزوم همکاری و تداوم کارها در زمینه توسعه بسط فعالبت های دوچرخه سواری در استان تاکید شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *