استاندار:حاشیه سازان در مازندران به دنبال منافع شخصی خود هستند

استاندار مازندران با بیان اینکه با قاطعیت به کار خود ادامه خواهم داد، گفت : حاشیه سازی تنها از انسان های ضعیف بر می آید و آنها به جای خدمت به مردم تنها به فکر منافع شخصی خود هستند.

ربیع فلاح جلودارافزود : موجی که از حاشیه سازی بلند می شود زود فروکش خواهد کرد و آنهایی که در کار خود توانمند هستند به هیچ عنوان نسبت به این مسائل ترسی به خود راه نمی دهند.
وی اظهار داشت : هر چقدر در مازندران اتحاد و همدلی بیشتر باشد ، به همان میزان اقدامات مدیران نتیجه بخش تر و رفاه و آسایش برای مردم میسر تر خواهد شد.
فلاح با بیان اینکه امروز نیاز به وحدت نسبی در شهرهای مازندران داریم ، خاطر نشان کرد : متاسفانه در بین برخی از شوراهای شهرهای مازندران برای انتخاب شهردار اختلافاتی بود که با فراخوان آنها این اختلاف نظرها را کاهش دادیم تا به یک وحدت رویه دست یابیم.

وی تصریح کرد : شوراها به دنبال فرصت سازی باشند چرا که با امکانات محدود در استان دیگر زمانی برای فرصت سوزی باقی نخواهد ماند.
استاندار مازندران در ادامه به تفویض اختیار مدیران شهرستان ها نیز اشاره کرد و بیان داشت : هیچگونه محدودیتی برای اختیارات مدیران در شهرستان ها اعمال نشده و مدیران در صورت داشتن اشراف کامل نسبت به حوزه فعالیت خود می توانند گزارش عملکرد ارائه دهند.
وی افزود : سیاست دولت تدبیر و امید تلاش برای اتمام پروژه های نیمه تمام در کشور است و ما نیز در استان بر همین اساس پروژه های جدید تعریف نکردیم و تلاش داشتیم تا پروژه های نیمه تمام به بهره برداری برسد.
استاندار مازندران اضافه کرد : در غرب مازندران نیز تعداد پروژه های نیمه تمام کم نیست و باید تلاش کنیم تا اعتبارات آنها هر چه سریعتر تخصیص یابد و روند اجرایی انها سرعت بیشتری به خود بگیرد.
وی یادآور شد : در چهار سال گذشته حدود یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر از راه روستایی مازندران آسفالت یا روکش آسفالت شده است.
شهرستان ۱۶۲ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

ایرنا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *