ویژه برنامه روز جهانی کودک در نکا+تصویر

ویژه برنامه روز جهانی کودک به همراه افتتاح نمایشگاه آثار هنری کودکان در نکا اجرا شد.
به گزارش نیکاخبر: رئیس اداره دفرهنگ و ارشاد اسلامی نکا اعلام کرد : ویژه برنامه روز جهانی کودک به همراه آیین افتتاح نمایشگاهی از آثار هنری کودکان نکایی در سالن این اداره برگزار در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد .

روحی گفت : این ویژه برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نکا و با همراهی ادارات بهزیستی، ورزش و جوانان، محیط زیست، نهاد کتابخانه های عمومی وصبح امروزدر سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا آغاز شدو آثار هنری هنرمندان کودک و نوجوان نکایی طی نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

او گفت : اکران فیلم های کوتاه سینمایی و انیمیشن، مسابقات فرهنگی هنری، قصه گویی، حرکات ورزشی، اجرای تئاتر، شعرخوانی کودکان از جمله ویژه برنامه هایی بود که برای علاقمندان و کودکان به اجرا در امده است

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با سلام،ادارات شانس آوردند که مدیران آموزش و پرورش با تمام امکانات در اختیار آنها هستند . وگرنه کجا می توانستند این همه جمعیت برای انجام گزارشات خود پیدا کنند . اداراتی مثل : فرمانداری ،بهداشت،سازمان تبلیغات،سپاه، بسیج،انتظامی و… . آموزش و پرورش مجری برنامه این ادارات است در صورتی که اصل کار این نهاد مهم آموزش و پرورش است که از آن غافل شدیم.جای تاسف است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *