امام جمعه نکا : مردم ما ازخط امام و انقلاب کنار نخواهند رفت + تصویر

امام جمعه محترم شهرستان نکا در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ۱۴ مهر خاطر نشان کرد :با وجود تلاش دشمنان براي بازگرداندن ملت از راه جهاد و شهادت و به فراموشي سپردن امام و گم کردن خط روشن انقلاب، مجذوب شدن دلهاي جوانان به مفاهيم انقلابي، حيرت انگيز است.

به گزارش نیکا خبر ، گزيده اي از بيانات امام جمعه محترم شهرستان نکا حضرت آيت ا.. محمدي لائيني (نماز جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶)

?خداي ما،خداي صادق است و صداقت و راستي را مي پسندد … انسان پاکدست، پاک گفتار، با صداقت و امانت دار را خدا مي پسندد… تقوا يعني شما در صحبت و گفتارت، در عمل و رفتارت… راستي و درستي و صداقت باشد، خيانت نباشد. بگذاريم و بگذريم، چيزي که مي ماند، تقوا و پاکي ماست.
? … خيلي ها بودند که آرزوي جهاد داشتند اما وقتي که آيه جهاد نوشته شد، يک عده حاضر نشدند به جهاد بروند…
? در ماجراي آقا اباعبدالله الحسين(ع) هم که ديديم چند نفر حاضر شدند همراهي کنند امام را. حداقل ۱۲ هزار نامه نوشته بودند…


? خدا حفظ کند شما ملت بزرگوار را که واقعا به بسياري از دعوتهاي خداوند عمل کرديد… پيروزي انقلاب اسلامي را رقم زده، حضور در دفاع مقدس، جبهه هاي دفاع از حرم که سه چهار روز گذشته ، ۱۴ نفر از جوانهاي عزيز شما، برنامه بدرقه با اين عزيزان داشتيم که عاشقان اعزام به دفاع از حرم به مراتب بيشتر از اينهاست…
? مولا امير مومنان(ع) مي فرمايد: هميشه با برادري مثل تقوا رفاقت داشته باشد… که در اينصورت سالم مي ماني از همه آسيبها.
? … خدا در دين سخت گيري به وجود نياورده، احکام و شريعت خدا ساده است چرا از احکام دين بعضيها فرار مي کند، چرا سياه نمايي از دين دارند… عصاره دين، همان تقواي خداست.
? حرکت اسراي کربلا از کوفه به سوي شام در ۱۹ ماه محرم… اسير بودند ولي اسير پيروز و آخرش هم افکار عمومي را موافق با خود و برعليه بني اميه بسيج کردند.
? روز دامپزشکي، روز ملي کاهش اثرات بلاياي طبيعي، روز روستا و عشاير، اسکان معلولان و سالمندان است.
? توجه کنيد که زندگي ما انسانها با درخت، گياه، دام، حيوانات و محيط زيست گره خورده. امروز نقش دامپزشکي در سلامت حيات، کمتر از نقش پزشک نيست. اگر دامپزشکي ما سالم باشد خودبخود تغذيه ما در بخش استفاده از دام و طيور سالم مي‌شود…
? روز ملي کاهش اثرات بلاياي طبيعي است… ما به طبيعت دست زديم … حالا مي نشينيم و مي گوييم که چرا باران نمي آيد…
? تاسيس مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي به تدبير مقام معظم رهبري امروز در سال ۶۹. انسانهاي باتقوا همه کارکرد و صحبت و گفتارشان در راستاي وحدت است… آن سال ايشان آمدند مجمع تقريب بين مذاهب اسلامي، شيعه و سني، حنفي، مالکي و حنبلي و.. را به هم نزديک کنيم. بسيار گام مهمي است…
? بايد ما در فکر وحدت باشيم، همه مذاهب برادران هم هستيم… همه اقوام و نژادها بايد با هم متحد و منسجم باشيم و از تفرقه بايد بپرهيزيم. در مقابل، سياستهاي شيطاني، تکفيري،وهابي، داعشي و طالباني، صهيونيستها، اينها سياستهايشان بر ايجاد تفرقه و کشتار و خونريزي است. ميانمار، لبنان،عراق، افغانستان، سوريه و… همه جا عملکردشان اينگونه است.
? تشکر و تقدير داريم از زحمات نيروي انتظامي که پاسداران امنيت هستند.
? رهبر بزرگوار فرمودند سياستهاي دشمن در مرحله اول اين است که امنيت ما را از بين ببرند. در مرحله دوم اقتصاد ما را مواجه با شکست کند و در مرحله سوم، اصل نظام را برچيند. امروز خط اول حفظ امنيت، نيروي انتظامي است …
? رهبر بزرگوارمان در ديدار با خانواده شهيد حججي فرمودند:
با وجود تلاش دشمنان براي بازگرداندن ملت از راه جهاد و شهادت، مي خواهند از روح حماسه و ايثار ما را خالي کنند و از راه جهاد و شهادت ما را برگردانند و به فراموشي سپردن امام… کارنامه و سيماي امام خودش تابلوي انقلاب است. سوم، گم کردن خط روشن انقلاب… با وجود تلاش دشمنان براي بازگرداندن ملت از راه جهاد و شهادت و به فراموشي سپردن امام و گم کردن خط روشن انقلاب، مجذوب شدن دلهاي جوانان به مفاهيم انقلابي، حيرت انگيز است.


? ملت ما الحمدلله علي رغم همه سياستهاي شيطاني دشمنان در مسير انقلاب پيش ميرود و دشمنان ما بدانند که اين ملت، اين جوانها هيچگاه سياستهاي آنها را دنبال نمي کنند و همواره در مسير خط اصيل انقلاب اسلامي، راه امام، گفتار امام و ولايت مقام معظم رهبري پيش خواهند رفت. (تکبير حضار)
? بنده از همه شما مردم بسيار شرافتمند و بزرگوار که دهه عاشورا و محرم را عزاداري هاي باشکوه داشتيد، صميمانه از اين عزاداريهاي شما تشکر و تقدير دارم…
? آن خانواده هايي که توصيه ما که توصيه هاي خدا و انبياست، آيات و روايات در رابطه با حجاب که بخصوص پذيرفتند دخترانشان، نوه هايشان را با چادر به مدارس فرستادند، چادر و حجاب برتر را حفظ ميکنند، از اين خانواده ها هم ممنون و متشکريم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم عبادی سیاسی از تلاش پرسنل خدو م انتظامی نکا جناب سرهنگ پاسدار هادی نصیری (فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان نکا)
جناب سرهنگ پاسدار رمضان پاکزاد (جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نکا)
جناب سرهنگ قدرت رنجبر (رئیس کلانتری ۱۱)
جناب سرگرد حجت غفاری (رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نکا)
جناب سروان اکبر شمسی (رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان نکا)
جناب سروان محمد علی اسدی (جانشین محترم رئیس پلیس پیشگیری و عملیات)
سرکار ستوان یکم مهدی محمدی (فرمانده یگان امداد شهرستان نکا) قدردانی بعمل آمده است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *