پیام تبریک فرماندار نکا بمناسبت هفته نیروی انتظامی

احمدی فرماندار شهرستان نکا طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم ، مظهر اقتدار و نظم ، مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند که امنیت اعم از امنیت اجتماعی، امنیت اخلاقی و روانی از ارکان پیشرفت و سربلندی کشور می باشند.

بی تردید نظم و امنیت جامعه مرهون تلاش خستگی ناپذیر کسانی است که با اهتمام و کوشش شبانه روزی خویش ، آسایش و آرامش شهروندان را فراهم می نمایند.
امنیت، اعتماد، سلامت ، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است، نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال ‌گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه برریشه های ظلم و فساد می کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.
هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان، زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.
بدینوسیله ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت ، از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان ناجا به ویژه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر و تشکر نموده و از ایزد منان توفیق روزافزون در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم ولایت و فرماندهی معزز کل قوا(مدظله العالی) را مسئلت می نمائیم.
جعفر احمدی – فرماندار شهرستان نکا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *