سردارمیرفیضی:پلیس دربرخوردبا مجرمان و قانون‌شکنان مماشات نمی‌کند

فرمانده انتظامی مازندران گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم پلیس با شدت و تمام وجود با مجرمان و قانون‌شکنان برخورد می‌کند و مردم یار پلیس و ناظر پلیس و خودکفا باشند.

به گزارش نیکاخبر: سردار سیدمحمود میرفیضی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ساری شعار امسال هفته نیروی انتظامی را پلیس برای امنیت و امنیت برای همه عنوان کرد و افزود: باید قدر امنیت را بدانیم و به فرموده مقام معظم رهبری اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیاز کشور در همه محیط‌ها امنیت است.

وی با اعلام اینکه این شعار برای یک هفته نیست، اظهار کرد: این شعار به عنوان چراغی برای راهبرد استان و برنامه‌ریزی در طول سال بوده و پلیس اصلی‌ترین نهاد متولی امنیت در جامعه است.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: امنیت هم هدف است هم وسیله، امنیت را از طریق مشارکت خود مردم باید بوجود بیاوریم و تبدیل به امنیت پایدار بشود، پلیس بیشترین ارتباط را با مقوله امنیت دارد البته با مشارکت دستگاه‌های دیگر و مردم امکان‌پذیر است.

این مسؤول با اشاره به اینکه مردم سهم ویژه‌ای در برقرای امنیت پایدار دارند، ادامه داد: وقتی مردم احساس کنند که پلیس در وظیفه خودش صادق است به طبع مردم هم همکاری می‌کنند.

میرفیضی با اعلام اینکه هیچ‌گونه اجازه‌ای به احدی برای نفوذ به مرزها نمی‌دهیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی بیش از ۸ هزار و۸۰۰ کیلومتر از مرزها را پشتیبانی می‌کند بیش از ۱۲ هزار شهید و ۲۱ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است و در مازندران ۶۶۰ شهید نیروی انتظامی داریم که هدف همه خدمات‌رسانی به مردم بوده و است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بحث قاچاق گفت: در چندماه گذشته مقدار زیادی کالای قاچاق در استان ضبط شد.

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۶ درصدی تصادفات در استان خبر داد و افزود: در حوزه پلیس فتا ۷۰ درصد کشفیات داشتیم.

این مسؤول ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب بیشتر از توانمان وظیفه خودمان را انجام دادیم که وظیفه اصلی ما خدمت‌رسانی همه‌جانبه در حوزه کمی و کیفی و اخلاقی و افزایش قابلیت‌های فنی پلیس است.

میرفیضی تصریح کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم پلیس با شدت و تمام وجود با مجرمان و قانون‌شکنان برخورد می‌کند و مردم یار پلیس و ناظر پلیس و خودکفا باشند.
فارس

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. قانون شکنی فقط بزهکاری نیست ، خلاف قانون عمل کردن در هرشکلی قانون شکنی و تضییع حقوق دیگران است.بطور مثال سری به پیاده روهای خیابان انقلاب بزنید و ببینید تنها شهر استان هستیم که خودروها در پیاده ها پارک کرده اند بطوری که من وشما باید از سواره رو عبور کنیم و بیچاره آن سالخورده و کودک و معلول… از شما و همکاران راهور در نکا انتظار بیشتری داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *