از مقام شامخ۳۳ تن از شهدای نیروگاه نکا تجلیل شد

در سالگرد حمله هوایی متجاوزین رژیم حزب بعث عراق به نیروگاه شهید سلیمی، سی امین یادواره و یاد و خاطره ۳۸شهید مدافع حرم استان با سخنرانی سردار شریف معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان کشوری ومدیران استانی برگزار شد.
به گزارش نیکاخبر: مسئول روابط عموی سپاه پاسداران در مراسم یادواره شهدای نیروگاه شهید سلیمی نکا خاطر نشان کرد : راه سعادت ملت ما در پیروی از شهدای همچون محسن حججی می باشد.
سردار شریف در یادواره شهدای نیروگاه اظهار کرد: همه تلاش دشمن این است تا همه ما را از انقلاب دور کند ما را از امنیت پایداری که داریم و از اهدافمان پشیمان کند هدف دشمن ایجاد ترس و نا امیدی در جوانان ما است .
سردار شریف گفت: خودکفایی امروز ما در عرصه های مختلف علمی و دفاعی مرهون خون شهداست .
وی افزود: قطعا با جهاد و مقاومت پله های ترقی کشور راطی خواهیم کرد و دربرابر تنگناها و تحریم ها تسلیم نخواهیم شد وبا عزم راسخ همت فرزندان ملت نربدبان ترقی را تا قلل افتخار طی می نماییم .
وی با اشاره به سخنان سخیف ترامپ یاد اور شد : سخنرانی بی پایه واساس ترامپ نمایشی از قدرت ما و ضعف دشمن بود دشمن با تمام قوا و استحکامات در برابر مقاومت و ایثار مردم ما در طول ۸ سال دفاع مقدس زانو زد .
یاد آور می شود : در پایان این مراسم از اسناد هویتی و سجلدی شهید سلیمی رونمایی شد.
شایان ذکر است: نیروگاه شهید سلیمی نکا بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری فسیلی در کشور بوده که در سال ۵۸ اولین واحد آن به بهره‌برداری رسید.
این واحد تولید انرزی که هشت درصد برق کشور را تامین می کند دردوران دفاع مقدس سه مرحله مورد تجاوز هوایی هواپیماهای رژیم بعثی قرار گرفت. این نیروگاه دارای واحدهای مختلفی از جمله واحدهای بخار ۴۴۰ مگاواتی است ودرزمان جنگ تحمیلی ۳۳ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *