سرهنگ شریفی از اجرای ۱۰۰۰برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس درنکا خبرداد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا در گفتگو با نیکاخبرعنوان کرد :بیش از هزار برنامه فرهنگی بصیرتی در هفته دفاع مقدس از سوی پایگاه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا به اجرا در خواهد آمد‌.
به گزارش نیکاخبر: سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نکا شب گذشته در گفتگوی تلفنی خود با این پایگاه خبری از اجرای ۶۲ برنانه محوری شهرستانی و هزار برنامه فرهنگی در این شهرستان خبر داد.
وی با تاکید بر ارج نهادن مقام والای شهدای جنگ تحمیلی تصرح کرد : حماسه ایثارگری ها و مقاومت ملت انقلابی و همیشه در صحنه در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان گنجینه بزرگ و ارزشمند میهن مان است که نسل های مختلف می توانند از ان بهره مند شوند.
او گفت: خاطرات حماسه سازان جنگ تحمیلی باید به درستی تبیین شود.
فرمانده سپاه ناحیه نکاگفت:البته تلاقی امسال آن با ماه محرم باعث شده برنامه های رنگ و بوی محرم نیز به خود بگیرند.
سرهنگ شریفی ادامه داد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه حماسی نیروهای مسلح و بسیجیان انجام شد و همچنین در همین روز مراسم عزاداری شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در مصلای امام خمینی نیز برگزار شد.
وی اضافه کرد: نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس نکا همزمان با آغاز سال تحصیلی، دیدار از خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه،برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت، ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در حوزه های مختلف، همایش فرماندهان پایگاه و حوزه و هیات مذهبی و برگزاری جلسه شورای جهاد فرهنگی پیشگیری ازطلاق و اعتیاد از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.
این مقام نظامی در نکا با تاکید براینکه هفته دفاع مقدس مختص به بسیج، سپاه و نیروهای نظامی نبوده و نیست، خواهان سهیم شدن ادارات، دستگاه های اجرایی، تشکل های مذهبی و مردمی برای گرامیداشت این هفته به منظور هرچه بیشتر برجسته کردن عزت آن شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *