دکترشاعری:تنها راه نابودی داعش بصیرت همدلی وحدت مسلمانان است

امام با الهام از مکتب امام حسین درس ذلت ناپذیری را به ما آموخت تا تسلیم نظام سلطه نشویم اتفاقات عجیبی در راه هست رژیم اسراییل بخاطر اینکه غاصب است و امکان مقدس را اشغال کرده و قصد زیر سوال بردن هویت مارا دارد قطعا نابود خواهد شد او داعش را بنا کرد وتنها راه نابودی داعش بصیرت همدلی وحدت مسلمانان است.
به گزارش نیکاخبر:نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نکا،بهشهر و گلوگاه در یادواره شهدای روستای بهزادکلا گفت: اسراییل و دشمنان لحظه ایی از ما غافل نخواهند شده فکر نمی کردند ایران با ابتکار عمل در بیخ گوش آنها به مبارزه بپردازد و همه دیدیم تمام نقشه هایشان به باد رفت.
دکترعلی محمد شاعری افزود: ترامپ نسنجیده بی مهبا در سازمان ملل به ملت مااهانت کرد ترامپ پاسخ کوبنده ایی دریافت خواهد کرد رسالت مان وی گفت: در ادامه راه شهدا در مقابل ظالمانه زیاد طلبان ذره ایی کوتا نیایم اقتصادمان را مقاوم سازی کنیم ایران کانون الهام بخش اتحاد وحدت همدلی مسلمین است اگر ترامپ امروز در سازمان ملل نسنجیده سخن میگوید دلیل بر شکست و ناتوانی استکبار است .

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: دیر یا زود آمریکا زیر تعهد خودخواهد زد از اول هم مشخص بود که امریکا قابل اعتماد نیست ما ضرر نکردیم مسیر خودرا با تحلیل درست باعقلانیت و باروری انقلابی با دانش و ایمان ادامه خواهیم داد.
او گفت: یادواره شهدا درس آموختن از مکتب شهداست به رسالت انقلابی خودمان عمل کنیم کشورمان را باید خودمان بسازیم دست گدایی دراز کردن به سوی کشوری که کشورمان را میخاد نابود کند عین ذلت است .
دکتر شاعری تاکیدکرد: مدیریت مان باید صرف سازندگی کشور شود با روحیه متکی به توانمندی خودمان که از شهدا آموختیم با روحیه انقلابی و جهادی همه به فکر آبادی و شکوفایی کشورمان باشیم.
وی با بیان اینکه: ۳۰درصد از مطالبات گندم کاران باقی مانده تلاش خواهیم کرد که پرداخت شود و شبکه حمل و نقل جاده ایی شرق متصل به دریا چهار خطه شود در هزار جریب گاز راه آب اولویت مان هست پیگیر خواهیم بود از واردات محصولات غیر ضروری جلو گیری خواهیم کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *