مسئول بسیج رسانه نکا مطرح کرد:غرب به دنبال تحقیر زن است

مسئول کانون بسیج رسانه نکا در حاشیه همایش زن در آینه رسانه های غربی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دین مبین اسلام با تعالی زن به دنبال تربیت نسل انقلابی و آرمان گرا است، اظهار کرد: به همان میزانی که اسلام به زن جایگاه رفیع داده است دنیای غرب با مکاتب و اندیشه منحرف خود به دنبال تحقیر زن و سو استفاده از او است.
به گزارش نیکاخبر: حسین زحمتکش رسانه های غربی را دنبال روی تمدن لیبرال غرب دانست و اظهار کرد: لیبرال ها کسانی هستند که با تحقیر و تضعیف زن و روی کار آمدن نسل بی تفاوت می خواهند تمدنی بسازند که هر آنچه خود خواستند در ان جامعه رواج دهند و مردم نسبت به عملکرد خصمانه آنان بی تفاوت باشند.
وی با بیان اینکه صدها رسانه ی غیر اخلاقی به صورت شبانه روز در حال تولید محتوا برای جوانان مسلمان به خصوص ایران هستند، اظهار کرد: رابرت مرداک غول رسانه ای غربی ها قسم یاد کرده که جامعه ایرانی را با انحطاط اخلاقی زنان به نابودی بکشد.
مسئول کانون بسیج رسانه نکا ، زن را کلیدواژه تمامی برنامه های دشمن در جنگ نرم دانست و تصریح کرد: دشمن می خواهد با آلوده کردن زن ، بنیان خانواده را از بین ببرد و اینگونه جامعه را از آرمان گرایی و تعالی دینی خارج سازد.
زحمتکش در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: اگر کمی دقت کنیم متوجه خواهیم شد که رسانه های غربی تا حدودی موفق بوده اند اما نمی دانند آنانی که در سوریه و عراق در برابر استبداد ایستادگی می کنند همان جوانانی هستند که در برابر آماج محتوای غیر اخلاقی، دین خدا را برگزیدند و دفاع از آن را سرلوحه زندگی خویش قرار دادند.
وی با بیان اینکه جوانان انقلابی باید در فضای مجازی و حقیقی حضور فعال داشته باشند، تصریح کرد: نباید لحظه ای از نیرنگ دشمنان انقلاب اسلامی غافل شودیم و بدانیم آن ها دست از دشمنی با مردم ایران اسلامی برنمی دارند

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *