افشار:جایگزینی فرهنگ ابتذال و رذالت بجای فرهنگ ایثار توطعه غرب

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه رسانه های غربی برای رسیدن به اهداف خود روی کلید واژه زن تمرکز کرده اند، اظهار کرد: غرب می خواهد با تصرف مقوله زن، تمدن جوامع بشری را به میل خود بسازد تا دیگر نسل مبارز و متعالی روی کار نیاید.
به گزارش نیکاخبر:حسن افشار خاطر نشان کرد: غربی ها به این نتیجه رسیده اند که برای از بین بردن روحیه انقلابی گری و ضد استعماری در جوامع به خصوص جوامع اسلامی باید زنان جامعه را به فساد بکشانند تا از دیگر نسل انقلابی و متعالی در امور دینی تربیت نشود.
وی با بیان اینکه صدها شبکه ماهواره ای و هزاران کانال در فضای مجازی به صورت شبانه روزی در حال تولید و انتشار محتوای غیر اخلاقی هستند، اظهار کرد: غرب می خواهد جوامع اسلامی زنانی نداشته باشد که تربیت کننده شهید باشند و فرهنگ ایثار و شهادت را با فرهنگ ابتذال و رذالت جایگرین کنند.
افشار رسانه های غربی را دشمنان اصلی حرکت های انقلابی و موج بیداری اسلامی در منطقه دانست و اظهار کرد: واقعا نباید متعجب بود که چرا در آمریکا و انگلیس چندین شبکه فارسی زبان در حال تولید برنامه برای مردم ایران هستند؟
وی افزود: هر چند این رسانه ها تا حدودی موفق بودند اما به هر میزانی که به ریزش دست یافتند در برابر رویش ها ناموفق بودند به گونه ای که امروز جوان های کشورهای اسلامی، در جبهه مقاومت در برابر نقشه های شوم آنان ایستادگی کرده اند.
مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به برخی حرکت های رسانه ای داخلی، اظهار کرد: متاسفانه برخی از رسانه های داخلی نیز غافلانه یا عامدانه تریبون رسانه های غربی شده اند.
این مسئول وظیفه بسیج رسانه را بسیج همه رسانه ها دانست و اظهار کرد: اگر همه رسانه ها برای اهداف انقلاب اسلامی بسیج شوند و در برابر نقشه های شوم دشمن بایستند غربی نمی توانند در دست یابی به نقشه های شوم خود موفق باشند

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *