گارگاه جعبه سازی در دنگسرک نکا طعمه حریق شد+تصویر

یک کارگاه جعبه سازی بامداد دیروز در روستای دنگسرک نکا طعمه حریق شد .
بخشدار مرکزی نکا اعلام کرد :روزگذاشته حوالی ساعت یک بامداد یک کارگاه جعبه سازی و سورتینگ در روستای دنگسرک از دهستان قره طعان همین بخش دچار آتش سوزی شد .
به گزارش نیکاخبر: عقیل محمودی گفت: در این آتش سوزی متاسفانه یک سالن تا ۱۰۰ درصد و دو سالن مجاور آن هر کدام ۵۰ درصد دچار خسارت شده اند.
بخشدار مرکزی خاطر نشان کرد : با کمک نیروهای مردمی ،واحد آتش نشانی نکا ، تیم اطفای حریق بندر امیر آباد و دهیاری روستای دنگسرک و نوذر آباد بعد از دو ساعت تلاش خستگی ناپذیر آتش مهار شد.
او با ابراز تاسف از اینکه دو نفر از تولید کنندگان و اهالی همین روستا بنامهای آقایان علی اکبر خشنودی و ولی الله عبدی بعنوان صاحبان این مجموعه تولیدی دچار خسارت مالی زیادی شدند اعلام داشت :علت آتش سوزی در حال بررسی است و میزان خسارت وارده به این واحد تولیدی را میتوان به بیش از ۶۰۰ میلیون تومان بر آورد کرد.
بر پایه همین گزارش شایان ذکر است :صاحبان این کارگاه نیز در حاشیه تهیع این گزارش توسط خبرنگار ما، ضمن قدردانی ازحضور جوانان با غیرت دنکسرگ و نوذر آباد که در اطفای حریق تلاش زیادی داشتند از واحد های آتش نشانی بندر امیر اباد ، دنگسرک و شهرداری نکا تقدیرنمودند و در ادامه یا اور شدند: در این کارگاه بصورت مستقیم و غیر مستقیم بیش از دویست نفر اشتغال داشتند که انتظار میرود با توجه به خسارت وارده ،مسئولین محترم در جبران حداقل بخشی از خسارت وارده اهتمام داشته تا نسبت به بازگشایی مجدد آن اقدام عاجل صورت گیرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *