اولین اثرنویسنده نکایی”تکنیک های تربیتی فرزندان” منتشرشد

موسی قلی زاده نویسنده کتاب تکنیک های تربیت فرزندان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به پيشرفت روز افزون علم و تکنولوژي در جامعه ما گفت: تکنولوژی جاي خود را در خانواده ها يافته و حتي بعضا اين پيشرفت بر نوع تربيت والدين تاثير گذار بوده است، خواه مثبت و خواه منفي. اما آنچه ما به عنوان والدين داراي دغدغه هاي ذهني هستيم نوع تربيت و نوع نگرش فرزندان نسبت به ما و جامعه است.
به گزارش نیکاخبر: این پژوهشگر و نویسنده نکایی همچنین اذعان داشت: اگر والديني بخواهند فرزندان نسل کنوني را با ايده ها، تفکرات، رفتارها، کنش ها، اخلاق، منش ها و متد گذشته آشنا و تربيت نمايند، شايد مقاومتي وصف ناپذير در خانواده ها به وجود آيد آن گونه که والدين خود را عقب افتاده و غير قابل درک مي خوانند. از ديرباز بشر براي انتقال شيوه هاي رفتاري مناسب به دنبال بهتر کردن اين روند بوده و در طي زمان با سپري کردن عصرهاي مختلف و رسيدن به جامعه امروزي توانسته به تکنيک ها و روش هاي مثمر ثمري در اين خصوص دست يابد و براي تربيت نسلي فعال، پويا و در جوامع اسلامي نسلي مومن و اخلاق مدار گام بردارد.

این محقق مازندرانی گفت: ما در سرزميني زندگي مي کنيم که داعيه دار علم و فرهنگ غني چند هزار ساله در جهان است. جامعه اي که اسلام را قبول کرده و در خود پرورانيده در اين سرزمين حضور دارد. آيا تاکنون با خود انديشيده ايم که به عنوان مسلمان براي جامعه اسلامي چه کرده ايم؟ پس بر آن شدم تا فکري به حال تربيت فرزندان مملکتم نموده و قدمي هرچند ناچيز بردارم.
موسی قلی زاده افزود: نمي گويم که والدين در تربيت فرزندان ناتوانند بلکه برخي از آداب و سنن، تفکرات، انديشه ها، رفتارها و گفتارها و اخلاق فراموش شده در بعضي از خانواده ها را يادآور شده تا آنچه برازنده يک خانواده ايراني و اسلامي است به وجود آيد و به قولي آبروي والدين در جامعه و جامعه ايران اسلامي در دنياي امروز حفظ شود.
نویسنده کتاب تکنیک های تربیت فرزندان خاطرنشان ساخت: در اين اثر سعي شده با استفاده از آيات و روايات در بحث تربيتي و نيز شيوه هاي تربيتي نوين قدم موثري در جهت شکوفايي اخلاق و رفتار اسلامي- ايراني برداشته باشم. اميد است خوانندگان ارجمند با مطالعه اثر حاضر بتوانند با اصول کاربردي و تکنيک هاي تربيتي فرزندان آشنا شده و در نهادينه سازي اطلاعات فوق براي پرورش دلبندان خود، بيش از پيش آگاهي يافته و نسلي اخلاق گرا، انسان دوست و اثرگذار در تمامي صحنه هاي اجتماعي به جامعه تحويل دهند.

علاقه مندان جهت خرید اثر فوق با شماره های ۰۹۱۱۶۳۴۶۱۵۷ – ۰۹۱۱۳۵۵۱۳۰۷ تماس حاصل نمایید و از تخفیف بیست درصدی به مناسبت دهه ی ولایت بهره مند شوند.
نویسنده و پژوهشگر: موسی قلی زاده

تحریریه نیکاخبر ضمن تبریک به این نویسنده و محقق نکایی،آرزوی موفقیت و بهروزی برای او مسئلت می نماید.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *