اولین دوره از رقابت های “جایزه بزرگ تنیس روی میز”در نکا

رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان نکا از برگزاری اولین دوره از مسابقات جایزه بزرگ گرامیداشت هفته دولت در شهرستان نکا خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ،سید احسان حسینی اصل درحاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان خاطر نشان کرد : در این رقابت بیش از یکصد نفر از تنیس بازان از اقصی نقاط کشور و استان و نیز شهرستان بصورت گروهی رقابت می کنند.
او گفت : این دوره از مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و نیز یاد بود دو چهره هنرمند نکایی بنامهای استاد نوری و سبحانی در سالن شهدای گمنام کوچه چمازی روز جمعه ۲۷ مردادماه برگزار شد .
حسینی اصل ضمن تقدیر حضور پیشکسوتان و ریاست ادره ورزش نکا در همکاریهایی بی شائبه باید این هیت تصریح داد: نفراول ۵۰۰ هزار تومان نفر دوم ۳۰۰ هزار تومان و نفر سوم ۲۰۰ هزار تومان از جایزه این هیات برخوردار خواهند شد.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای حسینی ، ضمن عرض سلام و تقدیر و تشکر از توجه شما به ورزش پینگ پنگ ، شما در اطلاعیه قبلی که در سطح شهر نصب نمودید اعلام داشتید که این مسابقه خاص شهروندان نکایی می باشد، چه شد که تغییر عقیده دادید و از اقصی نقاط کشور در آن شرکت کردند و دنبال چه هدفی هستید. شما می دانید که شهر نکا در پینگ نگ حرفی برای گفتن ندارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *