پویا استیضاح شهردارنکا را تکذیب کرد

درپی درج مطلبی در فضای مجازی تلگرام درحوزه شرق مازندران در خصوص استیضاح شهردارنکا تحت عنوان “شهردار نکا در یک قدمی استیضاح.”حسین پویا رئیس شورای اسلامی شهر نکا با رد این مطلب تصریح داد:تا این ساعت هیچ نامه ایی مبنی بر طرح سوال و یا استیضاح جناب مهندس جمشیدی شهردار نکا به صحن شورای اسلامی شهر نرسیده است.
وی یاد آور شد رسانه به جای دامن زدن به خبرهای اینچنینی و پرداختن به اخبار ضد و نقیض ؛با رجوع به منابع مطلع و مسئول مربوطه از دامن زدن به شایعات فاصله بگیرند.
پویا یاد اور شد : بمنظور تنویر افکار عمومی و شفاف سازی در آینده نزدیک در صورت طرح موضوعات فوق پاسخ لازم ارائه خواهد شد
شایان ذکر است:صبح امروز در فضای مجازی انچه در خصوص استیضاح شهر دار نکا آمده بود بشرح ذیل است.
شنیده ها حاکی از لابی های گروههای مختلف برای تصدی شهردار نکا میباشند.
شش نفر از اعضای دوره چهارم از شورای اسلامی شهر نکا طی نامه ای به ریاست شورای شهر نکا با طرح چند سوال از عملکرد شهردارشان که نیمه دوم سال قبل با رای اکثریت آنان انتخاب شد رضایت چندانی ندارند.
یک منبع مطلع از شورای شهر ضمن تایید این خبر خاطر نشان کرده است:مهندس جمشیدی در ابتدای تصدی سمت شهرداری چندین وعده در امور شهری به اعضای شورا دادند که نتوانسته به آنها جامع عمل بپوشد ودرگام اول انتظار میرود جناب شهردار پاسخ روشنی داشته باشند در غیر اینصورت طرح استیحضاح جدی است .
از طرف دیگر همین اعضا در روزهای پایانی بدنبال گزینه های جدیدی تری در این سمت هستند. که می توان به جلالیان درخشانی و میری بعنوان گذینه های پیش رو اشاره کرد.
گذشته از تمام مسایل قطعا دستان پنهان پشت پرده تلاش دارد تا از شهردار جمشیدی که از مدیران ارزشی این شهرستان می باشند را به نوعی از صحنه مدیریت شهری کنار بگذارد.
باید منتظر بود شهردار نکا در پاسخ به سوالات مطرح شده چه دفاعیه ایی را خواهد داشت و در ادامه آیا اعضای شورای اسلامی شهر نکا عصر دوشنبه امروز در جلسه خود قانع خواهند شد یا نه و چه تصمیماتی را اتخاذ خواهند کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *