باقری:توليد محتوا یکی از اولويت‌هاي ستاد اقامه نماز است

دبير ستاد اقامه نماز شهرستان نكا گفت: توليد محتوا در فضاي مجازي از اولويت‌هاي برنامه‌هاي ستاد اقامه نماز امسال است و كه بايد تلاش شود تا در اين حوزه بيش از قبل وارد شده و براي فراگير شدن نماز در فضاهاي مجازي تلاش بيشتري انجام شود.

به گزارش نیکاخبر: مصطفی باقری با اشاره به اولویت‌های برنامه‌های نماز شهرستان در سال جاری اظهار کرد: تولید محتوا در بخش‌های مختلف شامل عکس، کلیپ، گیف، انیمیشن، مقاله و.. می‌تواند کمک‌کار ما در این بخش باشد.

وی افزود: تلاش داریم تا آثار و معارف نماز به بهترین شکل برای مخاطبان و افراد در سنین مختلف مورد توجه باشد تا همگان برای نهادینه کردن این واجب الهی بیش از پیش وارد میدان شوند.

دبیر ستاد اقامه نماز نکا همچنین از برگزاری بیست‌وششمین اجلاس سراسری نماز در بندرعباس خبر داد و یادآور شد: این اجلاسیه با موضوع ” نماز و فضای مجازی” در استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود تا ستاد اقامه نماز به مأموریت خود در حوزه دینی عمل کند.

این مسؤول گفت: همه ما در قبال افراد جامعه، خانواده و اطرافیان خود مسؤول هستیم و لذا باید برنامه‌ریزی‌های ما برای اقامه نماز جماعت و اول وقت طوری اشد که گروه‌های مختلف را در برگرفته و تلاش شود تا هر یک از افراد جامعه الگوی اقامه نماز برای دیگری باشد.

باقری اظهار کرد: توجه به نهادینه کردن نماز در فضای مجازی با راه‌اندازی کانال و گروه‌های تلگرامی در شهرستان نکا در دست اقدام است و تلاش داریم تا با همراهی و همگامی فعالان فرهنگی در این عرصه بیش از پیش وارد عمل شویم.

وی افزود: توجه به نهادینه کردن نماز اول وقت در ادارات از جمله وظایفی است که با تمام توان با حضور یاوران نماز دنبال می‌شود که با استقبال خوب و مناسبی از سوی ادارات روبرو بوده‌ایم.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نکا گفت: ترویج و تشویق افراد به اقامه نماز از مهم‌ترین وظایفی است که برعهده ما نهاده شده است و برای این منظور تلاش شد تا در شهرستان نکا در مهدکودک، مدارس، دانشجویان، ادارات و مساجد فرهنگ اقامه نماز اول وقت ترویج شود.

این مسؤول همچنین به برگزاری اجلاسیه شهرستانی نماز در نکا اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته نخستین دوره اجلاسیه شهرستانی نماز در نکا برگزار شد و امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط در سال جاری هم این اجلاسیه را با قوت و با جلب مشارکت حداکثری نهادها برگزار شود.

باقری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال جاری و اولویت برنامه سال این شهرستان افزود: نشست‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی، برگزاری اجلاسیه شهرستانی نماز، کتابخوانی نماز، گفتمان‌سازی نماز در بین خانواده‌ها و زوج‌های جوان و.. از جمله برنامه‌های ما در سال جاری است که با قوت انجام می‌شود.

وی گفت: از همه افراد و کسانی که توانمندی لازم در تولید محتوا در فضای مجازی دارند دعوت می‌کنیم که برای تولید محتوا در بخش‌های مختلف شامل عکس، کلیپ، گیف، انیمیشن، مقاله کمک‌کار ما بوده و با ساخت و تولید ا%

دیدگاه های این مطلب